Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Ekim 2016 Salı

Revlon Color Stay Fondöten İncelemesi

Merhaba!
Revlon'un ülkemizde yerini almasıyla kozmetik severler çıldırdı.
Çıldıranlardan biri de benim, uzun zamandır almak istediğim indirimde 25 tl gibi
bir fiyata yakalayıp sepete attığım Revlon fondötenden bahsetmek istedim.

Revlon Color Stay Fondöte
Revlon Color stay fondötenin normal ve kuru ciltler / yağlı ciltler için iki seçeneği bulunuyor.
Ben normal ve kuru ciltler için olanını aldım. Renk seçeneği bulunması pek çok markada olmayan
bir özellik. Pembe alt tonlu ve sarı alt tonlu olmak üzerede ikiye ayrılıyor. 
Genelde hep pembe altı tonlu fondötenler seçiyordum.
Belki geç oldu ama artık beğenmiyorum pembe alt tonu, hep sarı alt tonlara elim gidiyor.
Ten rengim mi değişti, yaşlandım da ondan mı oldu bilemedim. :)
Mağazada denediğimde 150 Buff ten rengime tam uydu. 
- Çok çabuk sabitlenen bir fondöten hemen dağıtmanız gerek, yoksa zorlanıyorsunuz
cildi eşitlemekte.
- Kullanmadan önce iyice nemlendirme yapmalısınız.
- Kuru ve normal ciltler için olsa da "çok kuru ve "kuru" ciltler beğenmeyebilir, bunun nedeni
yapısının mat ve çabuk sabitlenmesi.
- Orta seviyede kapatıcılığı var.
- Real techiniques süngerle uyguluyorum, sünger nemli olduğu için güzel dağıtıyor.
-  Mat bitişli, t bölgemin yağlı olmasına rağmen hiç parlama yapmadı.

Revlon Color Stay Fondöte
Mat bitişli ve orta seviyede kapatılığını sevdim, eksi yanı çabuk sabitlenmesi.
Onun dışında bence 25 tl'ye alınabilecek, şans verilebilir bir fondöten.

Revlon Color Stay Fondöte

Siz Revlon Color Stay fondöten kullandınız mı, memnun kaldınız mı?

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
instagram/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

5 yorum:

  1. Geçen ay almıştım ve bayıldım dokusuna rengine sabitlenmesine kapatıcılığına vede fiyatına.Kesinlikle bittikçe alıcağım fondötenlerden birisi oldu listeye girdi yani.Sevgilerle.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirdeyiz :) bence de bittikçe alınır ♥

      Sil
  2. Merak ettiğim fondötenlerden biriydi, çok güzel detaylandırmışsın, fiyatına nazaran performansı güzel benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak ediyordum indirimde alıverdim :) teşekkür ederim ♥

      Sil
  3. Bende bugun aldim 36 liraydi, 150 buff kuru ciltler icin umarim istedigim gibi olur. Lorealin iki farkli fondotenini aldim birturlu istedigim gibi cikmadi hep pul pul oldu. Bu urunu kullanmaya basladiktan sonrada yorumumu yazacagim. Cok tesekkurler 👍☺

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.