Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Ekim 2016 Çarşamba

Evmanya | Aradığınız Her Şey Burada

Merhaba!
Bilgisayarımın tamirden gelmesiyle hemen blog yazılarıma devam ediyorum.
Teknolojiyle iç içe olduğumuz, sosyal medyadan kopamadığımız günümüz 
dünyasında online alışveriş vazgeçilmezimiz olduğu yadsınamaz bir gerçek.
Sosyal medyada gördüğümüz bir bardağı, dolabı, rafı, bulmak için 
hemen internete dalıp fiyat karşılaştırması yapmak, uygun fiyatı bulup sepete atmak!
Sizin de içiniz kıpır kıpır oldu değil mi? O zaman sizlere güzel bir siteden bahsetmek istiyorum.
Dekorasyona düşkün, ev tutkunlarının çok seveceği bir site Evmanya.com
Mobilyadan, küçük ev aletlerine, tablodan, bardağa, dekoratif eşyaya kadar 100.000 üzerinde 
ürün ile evimizin ihtiyaçlarını bizlerle buluşturuyor.
Ben de odam için birkaç dolap ve raf baktım, bu dolabı çok sevdim.
Üstelik indirimde ve kargo bedava fırsatı var. Annemi ikna edip odamı tamamen
değiştirmek gibi bir düşüncem var, sanırım birçok dekoratif eşyayı uygun fiyatı ile
Videolarımın arka planında olan rafları çok beğeniyordunuz.
Aslında ufak dokunuşlarla sizlerde duvarlarınıza hareket katabilirsiniz.
Sitede o kadar çok çeşit var ki, hangisiniz seçeceğiniz şaşırabilirsiniz.
Hep bana hep bana olmaz değil mi? Anneme de bu sehpaları beğendim.
Doğal ahşap görünümünü çok seviyorum, zaten şu anda dekorasyone hakim olan moda
"doğal ahşap". Eve sıcak bir hava katıyor, küçük aksesuarlarla ve tablolarda dekorasyona
renk katıyor ve eve yaşanmışlık katıyor. 

Evmanya.com'da sadece mobilya yok, küçük el aletlerini bulabileceğiniz gibi, sunum meraklılarına
mutfağınıza şıklık katacak, sunumların kraliçesi olmanızı sağlayacak pek çok şey bulabilirsiniz.
Özel ilgi alanım kahve fincanları, bayılıyorum!
Mutfak gereçlerinde güzel bir kampanya var , 150 tl'lik alışverinizde kargo bedava.
Odam için araştırma yaparken her yeri gezdik o nedenle mobilya fiyatlarını 
karşılaştırdım ve bana evmanya ürünleri uygun fiyatlı geldi, özellikle indirim ve
kampanyalı ürünler kaçmaz. Bende size bir kıyak daha sevgili blogcanlar ☺ 

Takipte kalın!
instagram/aycanhayatadair


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.