Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ekim 2016 Salı

Revlon Colorburst Matte Balm | Sultry

Merhaba!
Sonbaharın favori rujunu açıklıyorum kızlar, hiç elimden düşmeyen sürekli kullandığım
Revlon Colorburst Matte Balm
Son indirimde aldığım bu güzelliği, %50 indirimde 15 tl'ye attım sepete.
Kalem ruj formatında ancak "mat balm" niyetine girmiş bu seriden "sultry"
rengine vuruldum.
Neden vuruldum?
- Rengi tam benlik, kiremit tonlarında ama içinde hafif mürdümlük de barındırıyor.
ne "ben buradayım" diye bağırıyor, ne de "yokum" diye haykırıyor.
-Dudağı kurutmuyor, mat rujların gün sonunda dudağımda bıraktığı  "pütür pütür" ruj kalıntısını bırakmıyor.
- Kalıcılığı çok çok iyi ♥ 
- Pratik sürümü ile sür çık.

Bu serinin mat ve parlak serisi mevcut ancak benim kalbim her zaman mattan yana.

Beyaz tende çok güzel duruyor ♥ 

Her göz makyajında kullanılır bence, pek çok pahalı rujdan güzel.
Revlon ürünlerini Watson's mağazalarında bulabilirsiniz. 

Sizler bu ruju kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum!



Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair



6 yorum:

  1. çok güzel bir rengi var =) size de çok yakışmış, mutlulukla kullanın =)

    YanıtlaSil
  2. Renge bayıldım mutlaka göz atacağım :))

    YanıtlaSil
  3. Sonbahar havasını dudaklarına taşımış resmen, bayıldım <3

    YanıtlaSil
  4. :) bana da hep sonbaharı hatırlatıyor , teşekkür ederim ♥

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.