Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ağustos 2013 Pazar

Yaşasın Geleneksel Bayram Temizliği ve Anne Çemkirmeleri.

Merhaba!
Bayram geliyor telaşı da yanında getiriyor. Ramazanın yaz ayına gelmesiyle oruçlu oruçlu bir şey yapmak gelmiyor içimden bazen kolumu kaldıracak halim olmuyor derkennn bir ses duyuyorum; 
"kızımmmmmmmm hadiii topla şuraları" bu ses kimin olabilir? 
Aynayı 50 kere silsem de "sildin mi sen burayı lekeli gibi geldi bana" diyen,
 temizlik olduğu zaman benim tembellik yapıp "amannnn boş ver oraları sonra yaparız" dediğimde 
"bir de genç olacaksınız benim yaşıma gelince ne yapacaksınız" diye çemkiren, "offff ya bu kadar temizlik yeter kim gelecek bize" diye söylendiğimde "olsun biz kendimiz için temizliyoruz elalem için değil" deyip
2 lafın arasına "elalem ne der olmamış bu tekrar sil" diye kendisiyle çelişen . 
Kısacası Bayram gelene kadar bize kök söktüren ANNELERİMİZ.
Onları seviyor ve bizlere çok fazla yüklenmemeleri için ricada bulunuyoruz.

Yaşasın Geleneksel Bayram Temizliği ve Anne Çemkirmeleri.

ahanda bu benim. süper grafiti :)

Bu konuyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum sevgiler :)

1 yorum:

  1. Ah Aycan cım,benim annem de öyleydi,şimdiyse yapma kızım biraz dinlen,çocuklar uyuyunca sen de uyu..Ama bak o çemkirmelerin çok faydası oluyor yıllar sonra,insanoğlu çaktırmadan neler öğreniyor o çemkirmelerden...)))Allah onları başımızdan eksik etmesin...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.