Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Ekim 2014 Çarşamba

Balköpüğü Bursa'da Sponsorlar

   
Merhaba!
Şu an bir tatlı krizinin ortasındayım saçmalarsam affola :( Özürümü baştan dilediysem yazının ana konusuna gelebilirim, Balköpüğü Bursa'da etkinliğinde çok güzel hediyelerle evlerimize döndük.
Peki nedir bu hediyeler? Hemen paylaşıyorum :)

pakmaya mutfağın yıldızı
Pakmaya bu etkinliğin ana sponsoru olmuş, o zaman Pakmaya'ya kocaman bir alkış geliyor!
Kutunun içinde annemin deyimiyle "bir ben yokum" :) 
Lezzetli tarifler ve ürünler için Tık
Aspire ise bilmediğim bir ürün 200 kalori yaktırıyormuş.
İncelemek için TIK


Koroplast
Buzdolabı poşetlerini, fırın torbalarını zaten kullanıyorduk.
 Çilek ve lavanta kokulu çöp torbaları da varmış.
Biliyor muydunuz? Ben bilmiyordum valla Koroplast sayesinde öğrendim.
Bloggerları yalnız bırakmayan firmaya teşekkür ederim.
Annemin en sevdiği kutulardan biri oldu koroplast :)
Bir çok yarışmanın olduğu web sitesine ışınlanmak için Tık

Note cosmetics ürünlerini merak ediyordum görünce çok sevindim :)
Teşekkürler Note , ürünleri deneyip blogda paylaşacağım :)
Hc Hair Care şampuanı birçok blogger kullanıp memnun kalmıştı bana kısmet bugüneymiş :)
Parfüm evi güzel bir parfüm göndermiş bizlere.
Otacı ise argan yağlı el kremi ile  kışın çatlayan ellere derman olacak.
Dermokil  etkinlikte cilt bakım uygulaması yaptı ve hediyeleri ile yanımızdaydı.
Ceradolin vücut losyonu kuruyan hatta pul pul dökülen cildim için.
Kozmobio bize harika kokan doğal içerikli sabun göndermiş, kokusuna hasta oldum resmen.
Kitap ise tam benlik :) Aşk yalnızlık mıdır? Tabii ki yalnızlıktır cnm aaa sorulur mu :)
Kent Kitap 'a teşekkürler :)

Ve benim için bulunmaz bir set :) Artebella transferler göndermiş bu güzel ürünlerle hemen bir kutu yapmak istiyorum :)  Eğer ahşap, cam boyama işleriyle uğraşıyorsunuz Artebella'nın dünyasına bir tık uzaklıktasınız :) TIK

Bu güzel şal askısı için candia ' ya teşekkürler.


Mumyak' a mis kokulu mum için,
Neşelibileklikler'e neşeli bilekliği için;
WorkWonders kokulu taş için;
Husnadan keçeden bardak altlıkları için;
Özlem Sabun'a çikolatalı sabunları için;
Zarafetli'ye kalpli sabun için;
Teşekkürler :)


Etkinlikte çekilişler de yapıldı dün yazmıştım :)
Bana ne mi çıktı?
Bu güzel çanta ve kupa çıktı :)
Bu harika çizimler Güldeniz Yılmaz'ın kendisini instagram'dan takip edebilirsiniz.
instagram/gdnzylmz

Tüm firmalara Balköpüğü Gizem'i ve bizleri yalnız bırakmadığı için teşekkürler :)




3 yorum:

  1. Canım süper anlatmışsın, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda bir ödül seni bekliyor katılırsan çok sevinirim :) http://herseydenkonusmali.blogspot.com.tr/2014/10/premio-dardos-dart-odulu-aldim-dostlar.html

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.