Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Ekim 2014 Cuma

Keyifsiz!

Offf Offf!
Bu sefer yazıma merhaba ile başlayamıyorum maalesef çünkü bugün cidden kötü bir gün :(
Hem ülke zor günler geçiriyor, hem ben, memleketi yazmaya başlasam herhalde sayfalar yetmez o nedenle ben sıkıcı ve hasta günüme geçiyorum.
Sabah bir kalktım boğazım nasıl acıyor, ateşim var, belim ağrıyor.
Hemen "anneeeeee" diye bir  nağradan sonra sıcak limonlu bir su ve bele sıcak havlu, ayyyyy yemin ediyorum 80 yaşında ki nineler gibiyim. Bir elimde sıcak su, belimde havlu, suratım sapsarı pijamalarla evin için kendimi oradan oraya atıyorum. 
Hiç halim yok! Nasıl kötüyüm! Yatıyorum birden zil çaldı, "kim oooo" demeye kalmadı zil sürekli çalmaya başladı, evimiz bahçeli zil bahçenin dışında o nedenle  aşağı inip kapıyı açmak lazım.
Kahrolsun müstakil evler, yaşasın apartman hayatı :)
Delireceğim kim bu geri zekalı elini zilden çekmiyor diye evde bildiğin sövmeye başladım.
Annem indi kapıya "kimse yok" dedi. Çocuklar bastı herhalde dedik. Hayyyy Allah'ım 5 dk. sonra tekrar zil çaldı ve yine susmuyor , eğer inersem aşağı kim basıyorsa o zile ben basacağım ona haberi yok. Annem yine indi yine "kimse yok" dedi. Hoppalaaa... Annem geldi yukarı zil hâlâ çalıyor.
Ayyyy bayılajağım zaten kafam olmuş bir dünya, ağrım sızım var!  Meğerse bizim zil kafayı yemiş 
bu kanlı ay denilen şey hem bizim evi hemde beni bozdu, 30 dk. cik cik cik cik dinledikten sonra elektrikçi geldi de kabloyu kesti kurtulduk.


Kurtulduk ama ben pestil gibi yatıyorum, çok fenayım. 
Boğazlarım halen acıyor ve yüzüm alev gibi hele bel ağrısı. Merak etmeyin fıtık falan yok!
Annemin ısrarları sonucunda tüm tetkikler yapıldı ve şükür fıtık mıtık çıkmadı, bende ki ağrı sinirselmiş ne zaman bir şeye üzülsem canım sıkılsa belim ağrıyor, 3-4 gün ağrıdıktan sonra geçiyor.
Bir ara canımın acısından ağlamaya başladım annemde bir panik :) Ona göre her şeyin sebebi vitamin eksikliği :)  Böyle dertleşme yazısı oldu bu post, bir de bugünlerde instagramda böyle pastel tonlarda paylaşım yapan mükemmel hesapları incelemeye başladım, vallahi bravo, nasıl güzel fotoğraflar çekiyorlar, çok zaman harcıyorlar belli, bende istiyorum ama yok olmuyor!
Yetenek yok bende, hayal gücü vermemiş Allah n'pim :)

Off off diyerek bu sıkıcı ve hezeyan dolu yazımı sonlandırıyorum çünkü okurken ben bile sıkıldım!

Kendinize iyi bakın anacım :)








6 yorum:

  1. gündem hepimizin canını yakıyor meslektaşlarımın oralarda çektiği eziyet içimi sızlatıyor.Sana da çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. barış ve huzur diliyorum memleketimize, teşekkürler

      Sil
  2. Geçmiş olsun . :( Bendede boğaz ağrıcı oluyordu bağdemcikten dolayı. Şimdi aldırdım bir sorun yaşamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. canım çok geçmiş olsun.Gerçekten zor zamanlar geçiriyoruz,yine de dikkat et sen.Öpüyorum çok...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.