Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Ekim 2014 Salı

Mim #12

Merhaba!
 Safağın Dünyası blogunun tatlı sahibesi Şafak beni mimlemiş ☻
Sorular nelermiş bakalım;

1- Müzik dinlediğinde aklına gelen ilk kelime?
Eğlence

2- Müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
Evet oldu.

3-Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız biri?
Ergen zamanlarımda Backstreet boys hayranıydım :(( 
Grup zaten dağıldı ama nasıl dinliyormuşum o müziği ben, hayranı olduğum grup üyesi ise alkolik bir herif olan A.J.

4-Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Hayır.

5-Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?
Belli başlı bir tür hayranı değilim. Kulağıma güzel gelen her şeyi dinlerim.
Genelleme yapmam gerekirse R&B ve yabacı müzik dinlerim. Türkçe müziği klasikler hariç pek dinlemiyorum.

6- Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Hard rock

7-Size bir şarkıcı olmak isteseniz desem?
Hiç düşünmedim ama Adele'in sesine hastayım. 
Allah ses vermiş hatuna, herhalde o sese sahip olmak isterdim.

8-İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi değiştirmek isterseniz?
Albüm veya single çıkaracak kişilere kpss gibi sınav yapılmasını isterdim.
Müzikle alakalı bir sınav olsun, sınavı geçen albüm yapsın, şarkı söylesin.

9- Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?
Aslında dönem dönem değişiyor favori şarkım, şu an yok mesela :)

10-Tv'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Özellikle sunucunun ses sanatçısı olduğu programlar?
Biraz ağır olacak ama berbatlar.

11-Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?
Ben :)


2 yorum:

  1. Belki sesin güzeldir, bir söyleyip videonu ekle biz karar verelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amannn yok yok söylemem, bazen evde söylüyorum annem kaçıyor yanımdan :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.