Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Ekim 2014 Perşembe

Mim #11

Merhaba!
Tavsiye sever blogunun sahibesi bir mim yapmış ve nesneslis blogunun sahibesi Neslihan'ı mimlemiş, şimdi "bize ne ki" dediğinizi duyar gibiyim, durun durun, sabırlı olun yazacağım ☻
İşte ben bu mimi Nesneslis'de gördüm ve yapmaya karar verdim!
Hadi bakalım sorular nelermiş?

1- Blog ismin nereden? Nasıl karar verdin? Değiştirmek ister misin?
Blog ismimin nereden geldiğini daha öncede yazmıştım okumak için tık


2- Ne zamandır blog yazıyorsun? Genelde ne üzerine yazmak istiyorsun? Başka konularda da yazmak ister misin?
2012 Aralık ayından beri blog yazıyorum.
Belirli bir konu yok, belirli bir konu üzerine yazmayı düşünmüyorum belirli başlıklar belirledim ama yazdıkça daha çok gözlem yaptığımı fark ettim o  nedenle kendimi kısıtlamıyorum.


3-Bir blogu beğenme şartların nelerdir?
Yazı dili, sadeliği, fotoğraf kalitesi ama yeni blog tutan arkadaşları da takip etmeye çalışıyorum.
Samimi ve kasmayan bloggerları çok seviyorum.

4- En sevdiğin kozmetik ürünün?
Far peletleri.

5- Kendi paranla ya da harçlığınla aldığın ilk kozmetik ürünün?
Far paleti .
Görmek için Tık.

6- En sevdiğin cilt bakım  ürünün? 
Misel sular.

7-İlk aldığın bakım ürünün?
Hatırlamıyorum :(

8- En sevdiğin high end, mineral ve durgstore marka hangileridir?
Urban Decay markasını çok seviyorum umarım en kısa zamanda Türkiye'de satışa çıkar.


9-Kendini geliştirme yönünde bir hobin var mı? Gittiğin kurs veya eğitimin?
Benim gitmediğim kurs yok galiba :)
Tiyatro, ahşap boyama, web tasarım. Bu kusrların hepsini tamamladım.
Web tasarımdan aklımda hiçbir şey aklımda kalmadı :( uzun zaman oldu hepsini bitireli.
Fotoğrafçılık kursuna gitmek istiyorum şu an.☺☺

10- Fobin var mı?
Bilmiyorum ki öyle belli bir şey aklıma gelmedi şimdi.

11- Mesleğin nedir? Sahip olmak istediğin başka bir meslek var mı?
Güya grafikerim ama mesleğimi şu an yapmıyorum.
Tarih öğretmeni ya da gazeteci olmayı çok isterdim.

12- Evli misin? Bekar mısın? Aşık mısın?
Bekarım, uzun zaman da bekar kalacağım sanırım :)


Bende; Ece İnce, Beyaz begonvil, zülüşün işleri, Benimle her şey
ve yapmak isteyen herkesi bu mime davet ediyorum!☻♥

Takipte Kalın!
Instagram
Twitter
Youtube

5 yorum:

  1. teşekkür ederim canım mimlemişsin ama cahilliğimi bağışla ne yapacağımı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soruları blogunuzda yanıtlayacaksınız :)))

      Sil
    2. tamam canım en kısa sürede.sevgiler

      Sil
  2. Aaa grafiker misin.. Okulum biter bitmez imkanım olursa hayalim grafikerlik için adım atmak babamın hayalleri için okudum yıllarca biraz da kendi hayalim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan istemediği bir mesleğin eğitimini alınca yani sevmediği işi yapınca zor :) Haklısın kendi hayalini gerçekleştir cnm en güzeli

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.