Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Şubat 2014 Cumartesi

Eğlenceli mim #4

Merhaba!
Makeupbyburcugul blogunun sahibesi Burcu'nun yaptığı "Eğlenceli Mim'e" bende katılmak istedim.
Hemen sorulara ve cevaplara geçelim :)

1.İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşında başladın?
İlkokula başlamadan önce annemin bütün rujlarını, sürdüğümü biliyorum.
Eğer çocukluk zamanlarında yaptığım yaramazlıkları saymazsak, lise son sınıfta ilk farımı ve parlatıcı rujumu aldığımı hatırlıyorum.

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi nedir?
Far
Sağ baştaki ilk aldığım far :))
(Bu kadar sene sakladım sonunda bir işe yaradılar :))
Bknz 

3. En sevdiğin renk nedir?
Turkuaz (ruh halime göre değişiyor aslında)

4. Stilini nasıl tanımlarsın?
Rahat günlük şeyler tercih ederim. Modayı yakından takip etmem.

5. En sık alışveriş yaptığın 3 mağaza?
Boyner, Koton, Defacto

6. Hayatında aldığın en pahalı giysi neydi ve kaça aldın?
Nişanım veya düğünüm olsa büyük paralar harcarım ama şuana kadar öyle bir harcama yapmadım.

7. Hayatın boyunca kullandığın en başarılı kozmetik ürünü hangisidir?
Urban Decay Naked 1

8. Cilt tipin nedir?
Kuru karma

9. Makyaj alışverişine aylık ne kadar bütçe ayırıyorsun?
Aylık  bütçeme göre değişiyor bazen artıyor, bazen de azalıyor.

10. En çok tercih ettiğin kozmetik mağazası hangisidir?
Watsons

11. Severek takip ettiğin yabancı makyaj blog/vlog var mı?

12. Makyajda favori markan hangisi?
Belirli bir marka yok. Kimi markanın ojeleri iyi, kimisinin farları, değişiyor.
Bu sıralar Flormar'ı seviyorum. 

13. Bakım rutinin nasıldır?
Cildimi Garnier'in temizleme jeli ile yıkıyorum, toniği ile siliyorum, daha sonra Neutrogena'nın nemlendirici kremi ile nemlendirip, göz altlarıma  Nivea Cellullar Anti-Age kremini sürüyorum.
Tüm bu ürünler bitince Clinique markasını denemek istiyorum.

Bu kısa ve eğlenceli mimi yapmak isteyen tüm blog arkadaşlarıma gönderiyorum ♥

 ♥ Sevgiler ♥

Twitter
instagram

2 yorum:

  1. Ziyarete geldim ve anketinizi pek keyifle okudum. Bana yapilsaydi bu anket cok zevksiz olurdu cunku cok nadir makyaj yapiyorum. Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  2. bende her gün makyaj yapmıyorum :)) ama makyaj malzemelerini çok seviyorum :)) başka mimleri yaparsınız :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.