Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Şubat 2014 Cuma

Kaçırılan Günler #blogfırtınası 08 'En Sevdiğim Şarkı'


Blog fırtınasının 8.gün konusu; En sevdiğiniz şarkıyı alın, ismi ve sözleri yazınıza ilham olsun.

Blog fırtınası da ne ola ki diyorsanız. TIKLAYIN 

En Sevdiğim Şarkı

Şuan aşık olmadığımdan mıdır? Yoksa 14 Şubat nefretimin depreşmesinden midir? Bilmem. 
En sevdiğim şarkı bile yavan ve gereksiz romantik geliyor. Nasıl gelmesin?
Nereye kafamı çevirsem, yılışık kırmızı kalpler, manasız bakışlı dünyanın en çirkin oyuncağı pelüş ayılar.
Ya kardeşim nedir bu heves? Nasıl bir alışveriş deliliği? İnat değil mi almadım işte hiçbir şey. 
8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutlayacağım ben. :)) Diyerek tüm yalnızların sesi oluyorum.
Oldum olası vıcık vıcık aşk şiirlerini, şarkılarını sevmem. Ama bu şarkı beni benden alıyor diyebilirim. Her dinlediğimde müziği beni başka diyarlara götürüyor. Sadece aşk, meşk olarak algılamıyorum, özlediğim her şey, gidenler, asla geri gelmeyecek olanlar aklıma geliyor.
Hepsi birer kanat takıp yanıma gelsinler diye bekliyorum sanki. Geçmişe gidip 'aaaa bu böyleymiş, böyle olmuş, keşke olmasaymış' dediğim de oluyor. 
Kısaca özlemleri hatırlatıyor bu şarkı bana.


Sizin en sevdiğiniz şarkı hangisi?
Yorumlarınız bekliyorum!

Sevgiler

Instagram
Twitter

4 yorum:

  1. En sevdiğim tek bir şarkı yok ama ben şu aralar en çok shivaree - goodnight moon şarkısını dinliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bir şarkıya takıldığım zaman kusana kadar dinliyorum:)) ama bu şarkının yeri çok ayrı :)

      Sil
  2. Ikimizinde blog ismi ayni sizinkinin basinda isminiz var sanirim. Memnun oldum tanistigimiza. Bircok sarkinin anlami cok buyuk benim icin, Sezen Aksu "gidemem"son yillarin onemlusi. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adaşız :)) hayata dair herkesin söyleyecek çok şeyi var! sevgiler ♥

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.