Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ekim 2014 Çarşamba

"The Balm Meet Matte Nude" İnceleme

Merhaba!
Dudaklarını yiyenler kimler? "Kimlerse onlar" seviyorum lan sizi, kanatana kadar dudak yemek nasıl manyaklıktır anlamak mümkün değil! Bağğğzı şeyleri anlamak zaten mümkün değil!
Ama mümkün olan bir şey var o da The Balm Meet Matte Nude paletini incelemek ☺

The Balm Meet Matte Nude

Öncelikle paletin oldukça büyük olduğunu söylemeliyim, hem paket açısından hem de farların gramajı açısından. Bitmeyen palet yapmışlar ☺ 
Kocaman aynası süper ötesi olsa da içinde fırça yok :(
Bana çok lazımmış gibi koştur koştur almıştım şimdi neden aldım diye kendime soruyorum bulabildiğim tek mantıklı cevap "mat far arayışım",  renklere yakından bakalım!


The Balm Meet Matte Nude
1. sıra

2. sıra

The Balm Meet Matte Nude
3.sıra

The Balm Meet Matte Nude
Far bazsız uygulanışı.

Palet çok güzel ama bişeyler eksik mesela ten rengi far yok, sadece bu paletle göz makyajını yapamıyorum. Pigmentasyon ise görüldüğü gibi zayıf, far bazı ile kullanmak şart.
Farlar mat içinde ışıltı yok, tozutma yapıyor.
Peki ben nasıl kullanıyorum bu paleti?
Genelde kullandığım renkler sedefli, parlak farlar oluyor bu paleti kaş kemiğinin altına gölgelemede kullanıyorum. Bu paleti o kadar az kullandım ki kalıcılığı hakkında bir şey söyleyemiyorum.
Diğer paletlerimden sıra gelmiyor bunu kullanmaya ☺

Görüşlerim kısaca  bu şekilde, mat far arayışındaysanız tercih edebilirsiniz ☺

Fiyatı 90 tl  ama siz siz olun %50 indirimi bekleyin!
The Balm markasını Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.


Takipte kalın!

2 yorum:

  1. koptum ya valla bir manyakta benim kanıyor acıyor ama kurudugu icin yoluyorum napimmmmm yani :)))) anlatılmaz bu durum anca yaşanır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi cnm dudak yememek için sürekli sakız çğniyorum bu sefrde çenem ağrıyor :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.