Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Ekim 2014 Cuma

Al, Al, Al !!!

Merhaba!
Ahh ahhh sevgili Güzin abla çok dertliyim sürekli alışveriş yapıyorum, lütfen yardım edin!
 Bende durum bu, indirimler alma duygunu teşvik için yapılan kandırmacalar biliyorum ama her seferinde kanar mı insan? Evet! Kanar! :(
Üzerime giyecek kışlık hiç bir şeyim olmamasına rağmen sürekli kozmetik alıp depolamam nasıl bir manyaklıktır arkadaş!

Neler aldım? Aldırdım?
Bizim gelin "Gratis'e gideceğim abla" deyince ben durur muyum?
Durmam! 

Almayanı dövüyorlar paleti ☺ (wet'n wild comford zone paleti) 11.50 tl.
Wet'n Wild'da %40 indirim var, 1-4 ekim tarihleri arasında.
Wet'n Wild rujlar  tanesi 5.75 tl.
•Rose Bud
•Sugar Plum
•Bare it All
Loreal cc krem 15 tl.

gratis alışverişi

5 yorum:

  1. Ayy tatlim ayni durumdayiz. Ben daha onceden de boyle bir durum yasadigimda babam ozellikle beni " Bir Alisveriskoligin Itiraflari"filmine goturmustu. Yine acip izleyecegim . Bir de kozmetik diyetine girmeyi dusunuyorum ama ondan once wnw'in rujlarindan alacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akşam tv8 de vardı o film, izledim :) galiba kozmetikte alışverişkolik oldum :) hepimizde durum aynı :)

      Sil
  2. Ayy aynı durumdayım var yaa hiç rujum yokmuş gibi bu indirimde 7 tane ruj almışıım. :(

    YanıtlaSil
  3. Sugar Plum'i bulsam çifter çifter alacağım.

    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Comfort zone paletini aldığına pişman olmayacaksın güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.