Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Ekim 2014 Salı

"Loreal CC Krem" İncelemesi

Merhaba!
Ucundan azıcık kozmetiğe ilgim var, tamam tamam azıcık değil Watsons, Gratis ve bilumum internet sitelerini zengin edecek kadar :) Unuttuğum bir Gratis indiriminden aldığım Loreal CC kremi kullandım, gelelim yorumlarıma...

Loreal CC Krem

 Öncelikle ilk defa CC krem kullandım dolayısıyla diğer CC kremlerle kıyas yapamayacağım.
 Loreal Nude Magique CC kremlerin 3 rengi bulunuyor.
Bende olan mor rengi, renk eşitleyici, soluk cilt karşıtı olan. 
Ürünün vaat ettikleri;
*Kusursuz kapatıcılık
*Eşitlenmiş cilt tonu
*Taze ve sağlıklı görünüm
*24 saat nemlendirme
*Spf 20 ile güneşten koruma
*Tüy kadar hafif, yeşil nemlendirici içeren formülündeki akıllı pigment kapsülleri cilde  uygulandığında fondöten etkisi yaratır. Ağırlıksız yokmuş hissi, kusursuz görünüm.
*Gözenekleri tıkamaz.

Loreal CC Krem
Görüldüğü üzere ürün oldukça sıvı yapıda, hatta ben fotoğrafı çekerken akıyor tüpten :(
Bu kötü bir durum istenilenden fazla ürün çıkıyor ve ziyan oluyor.
Mor renkte çıkan sıvı şey nasıl oluyorsa ciltte normal renge dönüyor.
Ben bunun nasıl olduğuna dair komplo teorileri üretmeye devam ededurayım, millet uzaya turist gitsin :) Neyse; ürün vaatlerini yerine getiriyor mu? 
Evet getiriyor şöyle ki;
* Hafif yapıda ve ciltte doğal bir görünüm sağlıyor.
*Kapatıcılık ise çok az, çok ince bir yapısı var, zaten CC kremler kapatıcı değil cilt tonu eşitleyici olarak piyasaya çıktı yani "kusursuz bir kapatıcılık" beklemek yanlış her ne kadar vaadi bu olsa da.
*Akma yapmadı bene, parlama dışında bir sorun olmadı.
* Benim cildim kuru karma, t bölgesinde bir süre sonra parlama yaptı. Hafiflik konusunda benden tam puan aldı gün sonunda cildimde ağırlık hissetmedim.

Loreal CC Krem
Rengi ilk başta koyu gelse de bir süre sonra ciltle bütünleşiyor.
30 ml olan Loreal CC kremi gratis indiriminden 15 tl'ye aldım.
Loreal CC Krem
Arada ki farkı daha iyi görebilmek için aynı ışıkta çektim fotoğrafları.
Sanki farkı anlamak için ışığa ihtiyaç varmış gibi :)
Göz altlarımın sizlere selamı var :) Rimmel wake me up kapatıcı kullandım.

Fondötenden sıkılmış biri olarak günlük kullanımda bu ürünü kullanmaya başladım.
Oldukça memnunum, indirimde bir şans verilebilir.

İçimden "izlediğiniz için teşekkür ederim" demek geldi.
O zaman izlediğiniz için teşekkürler sayın seyirciler, makyajsız halim için özürler dilerim :)

Takip için;






5 yorum:

  1. Kizzz niye özür diliyorsun, fistik gibisin masallah :D Bende son zamanlar fondöten yapmaya cok üseniyorum, Avene Couvrance Fluid´i krem gibi sürüyorum daha kolayima geliyor, buna benzer bir ürün ama biraz daha renk katiyor yüzüme cok beyaz oldugum icin -gerci galiba sende benim gibi beyazsin fotograflara bakinca öyle gözüküyor ;) Loreal´dan hic denemedim, acikcasi cildimde sivilce cikar diye korktum -cok megilliyim maalesef- ödüm kopuyor cilt ürünlerimi degistirince birsey olacak diye ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim :) Hassasa cildin kullanma cnm çünkü içinde envai çeşit madde var, benim cildimde pek problem olmuyor o nedenle her telden çalıyorum :) Avene ürünlerini bende çok merak ediyorum, elimde ki stoklar biterse alabilirm :)

      Sil
  2. Merhaba cnm blogum da duzenledigim 8mart Hanımeli hediyelesme etkinliğine davetlisin katilirsan çooook sevinirim , sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Bence pek çok makyaj bloğu yazan kişiden daha iyi makyaj yapıyorsun Aycan. Videolardaki makyajlarını çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.