Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Mart 2016 Cuma

Golden Rose Likit Mat Ruj 05

Merhaba!
Öyle bir gazla yazıyorum ki aklımdakiler hemen kelimelere dökülsün istiyorum, unutmadan
hızlı hızlı... Az önce onedio.com'da "10 dolarlık blogu milyona çeviren blogger" kadının adını
yazamayacağım şimdi çok zor, İtalyan bir moda bloggerı, ben modayı takip  etmediğim için 
moda bloggerlarınıda pek bilmiyorum! Neyse işte bu hatunun sevgilisi bu tarz şeyler üzerine
okumuş ve birlikte blogu açmışlar kadın daha sonra patlamış gitmiş, sevgilisiyle ayrılmışlar
ama hep arkadaş kalmışlar, kadın paraya para dememiş, Vouge'a kapak olan ilk blogger olmuş, defileleri ön sıradan izliyormuş, kendi tasarımları varmış, markalar onunla çalışmak için yarışıyormuş. 
Yani anasının... pardon küfür etmeyeceğim de nasıl etmeyeyim yahu...
Bir iki yorum gelmiş bu içeriğe mesela "kız babadan zengin, bizim gibi Mavi Jeans'den kot
alıp  9 taksit yaptırmıyor, parası olan azıcık zevki de varsa zaten onun giydikleriyle başarılı olur"
bir diğer yorum ise " sevgilisi yardımcı olmuşmuş, bizde olsa ayrılmaya kalksak pompalıyla vuruluruz."  
Evet arkadaşlar sanırım bu iki yorum yazacaklarımı özetlemiş, hiç kendimi yormayayım.
Eğer biraz paranız yoksa affedersiniz "götünüzü yırtsanız" olmuyor!
Hayat adil değil dostlar! Çok da şey etmemek lazım sanırım!

Okuduğum bir içeriği sizlerle paylaştıktan sonra gelelim blogun bugünkü konusuna.
Alışveriş yapmayan ben, kırk yılda bir aldığım bir rujla tanıştırmak istedim sizleri
Golden Rose markasının yeni ürünü "longstay likit ruj 05" numara.
Golden Rose Likit Mat Ruj
Kiremit bordo mat ruj arıyordum, tam olarak istediğim bir renk.

Golden Rose Likit Mat Ruj
Bu serinin 10 numarası da çok tuttu ama ben çok açık renk buldum, 05 numarayı aldım.
Fiyatı 17 tl.
Golden Rose Likit Mat Ruj
Likit mat rujları sürmek kolay gibi gözükebilir ama bana göre pek kolay değil.
Benim dudak çizgim pek düzgün olmadığı için sürmekte zorlanıyorum, bir de
dudaklarımın üzerinde ve kenarlarında pıtır pıtır şeyler çıkıyor bazen o zaman daha da zor
oluyor, ayrıca çok kuru ve dudak yediğim için iyice kuruyor. Ohaaa.. başka ne derdi
var acaba bu dudakların!!! Tövbe yarebbeeeiiii!

Golden Rose Likit Mat Ruj
Böyle zorlu dudaklara belki de mat ruj sürmemek gerek ama modaya uymamak olmaz.
Rujun özelliklerine gelince;
Rengi çok ama çok beğendim, favorim oldu.
Sürümü ise The Balm'ın likit mat rujuna göre daha kolay, hemen zamk gibi yapışmıyor.
Evet dudakları kurutuyor ama (yine karşılaştırma The balm ile olacak çünkü başka
likit mat ruj kullanmadım ) The Balm kadar değil.
Sürmeden önce nemlendiriyorum hafif bir şekilde, daha sonra dudak kalemi ile
çerçeve belirliyorum ve ruju uyguluyorum. Ancak eğer taşırırsanız yandınız, çünkü
silmesi çok zor oluyor, kulak çubuğuna temizleyici damlatıp silin aksi takdirde özenle 
sürdüğünüz ruj sevgilinizin dudaklarına yapışmışsınızda saatlerce öpüşmüşsünüz gibi
görünebilirsiniz, hoş bunda da kötü bir şey yok ama iş yerinde falan tuhaf olabilir.
Kalıcılığı mü-kem-mel diyebilirim. Kaç saat kaldı dudaklarımda yerinden kıpırdamadı.
Tek eksi yanı aşağıda ki fotoğraf!

Golden Rose Likit Mat Ruj 05
Resim yazısı ekle
Bu berbat görüntü için özür diliyorum, ruju çıkarmak ölüm, siliyorum siliyorum çıkmıyor.
Tamam çıkmasın ama bu kadar da değil yahu... Haşat oluyor dudaklarım!
Kolayca çıkaran varsa bana da söylesin ya, ben beceremiyorum!

Ah ah ne güzel bir post oldu, ben olmasam bu blog dünyası YI-KI-LIR.
Şanslısınız buradayım ve yazıyorum. Anladınız siz onu!

Yorumlarınızı bekliyorum, eğer yorum yazmayan olursa "blogların başkanına hakaret davası"
açarım ona göre! Adam olun yola gelin! Yoksa getirmesini bilirim !
Her şeyi yaparım ben, ben başkanım, her şeyim, her şeyi bana soracaksınız ona göre!

Takipte kalmayanı da içeri attırırım!
snapchat/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

Bu kadar tehdit size yeter, bana her gün haberlerden duymak yetiyor da!


4 yorum:

  1. Keyifle okudum yazını :)) emeğine sağlık :)
    Tamda böyle kalıcı bir ruj arıyordum bende, zorla çıkıyormuş :)) alırım ki ben bunu :))
    Bebe yağı ile çıkarmayı denedinmi canım hiç, denemediysen bir dene derim belki yararını görürsün :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ♥ bebe yağı denemedim, evde vardı deneyeyim hemen

      Sil
  2. bloguna,anlatısına tarzına tek kelımeyle bayıldım :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.