Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Mart 2016 Pazartesi

Kendin yap || Bilezik Askısı Yapalım

Merhaba!
Evettt sevgili blog ailesi, bir kendin yap projemize daha hoş geldiniz.
Vidoelarımı izlemeyenlere blog yazılarımla ulaşmaya çalışıyorum.
Pek de keyfim yok açıkcası, hatta geçen gün facebook sayfamda "ne yaparsam
yapayım asla iyi sonuçlanmıyor, istediklerim için ne kadar çalışırsam çalışayım olmuyor" diye
bir durum güncellemesi paylaştım. Artık ne kadar geç saatte yazdıysam kendini akıllı sanan bir arkadaş nasihat etmiş " önce uykunuzu iyi alın" diye bir yorumu olmuş. 
Ben uykumu sabahları gayet iyi alıyorum merak etme "TATLIMMM", sen işine bak,
 saçma sapan yorumlar yazıp bana laf sokmaya çalışma emi "TATLIM". Öptüm seni.
Neyse işte böyle şeylerle uğraşmak zorunda kalıyorum sinir kat sayım daha da fazla artıyor.
Gelelim konumuza "bilezik askısı yapalım" aşamaları görelim.

Bilezik Askısı Yapalım
Gerekli malzemeler
cam boyası
dergi
soda şişesi
pon pon fırça
kumaş
kağıt bant
paket lastiği
havlu kağıt rulosu
falçata

organizer yapımı
Soda şişesini cam boyası ile boyuyorum

organizer yapımı
Pembe olmasını istediğim yerleri kağıt bantla bantlıyorum ki beyaz olan yerelere pembe boya
değmesin.

organizer yapımı
Stencil kalıbı ile deseni oluşturuyorum.

organizer yapımı
Kağıt havlu rulosunu dergiye sarıyorum ve paket lastiğiyle lastikliyorum.

bilezik organizer yapımı
Falçata veya kreturla derginin ortasını deliyorum, şişenin ağzı boyutunda.

bilezik organizer yapımı
Yaptığım ruloyu kumaşa sarıyorum.

bilezik organizer yapımı
Kumaşında ortasını kesiyorum .

bilezik organizer yapımı
Şişeyi ruloya monte ediyorum.

bilezik organizer yapımı
Çiçeği şişeye sabitliyorum.

bilezik organizer yapımı
Bilezik organizerimiz hazır 


İzlemek isteyenlere ise videosu


Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair


1 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.