Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Mart 2016 Çarşamba

Farmasi Ruj İnceleme

Merhaba!
Nereden başlasam diye düşüne düşüne yazıya giremedim ve okuduğunuz üzere saçma bir giriş yaptım. Fotoğraflarını çekerken çok zevk olduğım Farmasi rujlarını kullandım şimdi ise
yorumlara ve kritiklere geçelim. 
Farmasi Ruj blog
Farmasi ürünlerini ilk defa deneyimledim. Rujlardan beklediğimin üzerinde çıktı valla
çok sevdim ♥ Bu kadarını beklemiyordum!

farmasi ruj
Renkler oldukça iddalı.

farmasi ruj
True Color ve Glamoure shine serilerinden 12 ve 06 numara.
- Acayip pigmentli rujlar, dudağınıza değdirir değdirmez renk veriyor.
- Sürümleri çok güzel yağ gibi kayıyor dudakta.
- Kalıcılıklarını da test ettim 3 saatin sonunda çıkmaya başlıyor.
- Farmasi hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve yüzde yüz türk malı, bana göre bir çok
pahalı markayla boy ölçüşebilir.
- Ambalajlarını daha zarif bir tasarım yaparlarsa satışlarında da artış olacağına eminim.

farmasi ruj

neden farmasi

Yukarında da belirttiğim gibi pek fazla performans beklemiyordum ama çok memnun
kaldım ve tavsiye ederim. Daha fazlası için burayı inceleyeilirsiniz


Farmasi ürünleriyle tanışmamı sağlayan @farmasiyle hesabına teşekkür ederim.



Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

2 yorum:

  1. Koyu renk rujlar çok yakışıyor sana <3

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.