Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Mart 2016 Salı

Küpe Askısı Yapalım || Rendeleri Hazırlayın ☺

Merhaba!
Youtube kanalımda "küpe organizeri" videomu izlemeyen tembellere blog yazısını yazdığımı
söylemiştim. Ne kadar yorucu izleyicilersiniz ne var yani izleyip paylaşsanız!
Eliniz mi kırılcak! Sinirlendiriyorsunuz! Daha fazla sinirlenmeden başlayalım!

Küpe Askısı
Gerekli malzemeler;
Rende
Jüt ipi
cam boyası
pon pon fırça
kağıt bant
stencil kalıbı
süsleme için çiçek, fiyonk, istediğiniz gibi yapabilirsiniz süslemeyi.

Küpe Askısı
Sizler istediğiniz renkleri kullanabilirsiniz, ben krem ve altın yaldızlı yapmak istedim.
İki renk çalıştım. Zamin rengi yaldızlı boyadım. 2 kat boyamak gerekiyor anca kapanıyor.

küpe askısı
Kağıt bantla altın yaldızlı olmasını istediğim yerleri kamufle ettim.
Pon pon fırçayla krem rengine boyadım.

küpe askısı
Daha sonra bantları çıkardım ve yaldızlı deseni elde ettim.
Stencil kalıbı ile pembe bir desen çalıştım.
 Su bazlı vernik ile vernik attım ve boyama işlemi bitti.

küpe askısı
Geldik süsleme kısmına, jüt ipiyle kenarlarına biraz otontik hava kattım.
Hay Allah'ım "otantik hava" sanki atomu parçalıyorum :)
Fiyonk kullandım tutma kısmına, danteli de an alta kullandım.

küpe organizer
Bu kısım biraz boş gelince çiçekleri de silikon tabancasıyla yapıştırdım.
Küperli de astım ve işlem tamam.

küpe yapımı

küpe askısı


Aman Aycan'cığım biz izlemek ve görsel hafızamızda senin yerini
daha da sağlamlaştırmak isteriz diyorsanız buyrun;




Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

4 yorum:

  1. Çok yaratıcı ♥ Harika olmuş emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir fikirmiş.Ellerinize sağlık ♥

    YanıtlaSil
  3. Very pretty and original!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.