Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Mart 2016 Salı

Rimel Kutusu ve Fırçası Nasıl Temizlenir?

Merhaba!
Salı sallanır desem olmaz sallanmaz desem olmaz!
 Yazıya eski türk filmi diyolaglarından bir demetle başladım öyle devam mı etsin?
Bence etmesin! 
Sadede geliyorum, en sevdiğim rimelim bittiğinde karaları bağladığımı yazmıştım.
Ancak sevgili Siri "biten rimelinin  fırçasını yıka ve kullan" diye bir yorum yazmıştı.
Ben de hemen daha önce şurada yaptığım gibi işe koyuldum!
Rimel Kutusu ve Fırçası Nasıl Temizlenir?
Rimelin tıpasını çıkardım ve su doldurduğum bir kaba bulaşık deterjanı koydum.
Bir gece beklettim ertesi gün, fırçanın da yardımıyla içini iyice yıkadım.
Parça parça rimeller çıktı içinden, temizlendiğinden emin olunca duru suyla yıkadım.

Rimel Kutusu ve Fırçası Nasıl Temizlenir?
Tıpayı atmadım tabii ki, sonra taktım ki fırçanın fazlalığını alsın.

Rimel Kutusu ve Fırçası Nasıl Temizlenir?
 Revlon içerikli ama fırçası benefitli bir post'un daha sonuna geldik.
Bu taktiği nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum ♥ 


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

2 yorum:

  1. Bende temizleyeceğim lazım oluyor fırçalar teşekkür ederim :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. bende yazmıstım bu durumu blogumda ama sısesıne hıc bulasmamıstım o nedenle bı bakayım dedım sıcak su fırcayı cok rahat temızletıyo ama sıse konusunda deneyelım bakalım :) takıbe aldım sevgıler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.