Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Mart 2016 Pazartesi

8 Mart || Alışveriş

Merhaba!
Sonunda yazacak bir iki şeyim olduğu için çok mutluyum!
Uzun zamandır alışveriş yapmıyordum (koca kış), indirim zamanı  gelince annemle çarşı pazar 
dolaştık, hem kozmetik, hem de ahşap boyama için ıvır zıvırlar aldık.
Bakalım neler aldık. 

Alışveriş
Önce Rossman'a gittim ama maalesef istediğim hiçbir şeyi bulamadım.
Pastel'in 20 numarasıyla, Note sugar kiss sıvı mat rujlarını aradım ama yoktu.
Annem temizlik malzemesi aldı ben de çikolata aldım çıktık Rossman'dan.

Yapacağım çalışmalar için "çuval bezi" ve ip lazımdı, ahşaptan dekoratif objeler, akrilik vernik
alarak ıvır zıvır işlerini hallettik.

Gratis'e gittiğimde ise yine aradığım şeyler yoktu. Ne kadar indirimsiz ürün varsa almışım sanırım.
Nedense kozmetikte pek kendime hakim olamıyorum!
Golden Rose mat ruju indirimsiz olarak indirimden bir iki gün önce aldım. Fiyatı: 17 tl.
Emily göz kalemini bizim burada marketten aldım 1,5 tl.
Essence matt touch allığın rengine bittim gerçekten, indirimsiz 9,90 tl.
Eklips ürünlerinde ise 2 al 3 öde kampanyası vardı maalesef yine kampanyadan yararlanamadım :)
Kontür fırçası aldım sadece 11.90 tl.
Venüs jiletlerde indirim vardı 3,5 tl. 
Orkid günlük ped tam hatırlayamadım ama 1,5 ya da 2 tl.
25 tl ve üzeri alışverişlerde Himalaya 7,5 tl'ye geliyordu, severek kullandığım bir temizleme jeli
yedekledim.

Sizler neler aldınız kızlar?
Ben bu indirimi hiç iyi değerlendiremedim sanırım!



Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

10 yorum:

  1. Güle güle kullan ♥ Özellikle Himalaya Herbals köpük mükemmelll ♥

    YanıtlaSil
  2. ben bu indirimde hiç bir şey almadım, sanırım almayacağım da :/ çok doydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan bende hiç almayacağım şeyleri aldım, sanırım gratise girince gözüm döndü, uzun zamandır almıyordum bişi

      Sil
  3. Himalaya temizleme jeli'nin methini çok duydum artık almak farz oldu :)) iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ♥ ben çok seviyorum tahriş falan yapmadı hafifliğini seviyorum ♥

      Sil
  4. Çok güzel bir alışveriş olmuş, güle güle kullanmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.