Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Nisan 2016 Pazartesi

Bursa Blogger Şenliği Sponsorlar

Merhaba!
Şu yazımda #onyüzmilyonojesenlik etkinliğini yazmıştım.
Eee.. güzel zaman geçirdik, yedik içtik gelelim sponsor firmalara.
Hiç kullanmadığım ve yeni keşifler yapabileceğim firmaları sizlerle tanıştırıp, yorumlarımı da
paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Aslında çok fazla ürün yorumu yazmam lazım ama bu sıralar
hiç vaktim yok. Söz veriyorum size yavaştan başlayacağım :) 
thalia şampuan
Thalia şampuandan ilk yazımda bahsetmiştim, Şuradan ulaşabilirsiniz.
55 yıllık deneyimini AR-GE'ye verdiği önemle birleştiren Akten kozmetik
sabundan, şampuana pek çok ürünüyle pazarda yerini alan köklü bir firma.
Metin Kara tarafından kurulan ve günümüzde sles/sls/tuz/paraben bulunmayan ürünleriyle
doğalı destekleyen ve içeriğini temiz tutan Akten kozmetiğe teşekkür ediyoruz.
Thalia markasını da içerisinde bulunduran Akten kozmetik Ebru Şallı'nın da ürünlerinin
üreticisi. Bursa blogger şenliğine bizlere çok şık bir set hediye ettiler.
Karahindiba özü şampuanım çok güzel kokuyor. 
Set içeridinde şampuani saç kremi, sabun ve lif bulunuyor.
Deneyip sizlerle de paylaşmak için can atıyorum.
Ürünleri incelemek için tıklayın!

elite kozmetik
Veeeee gençliğimizin unutulmaz markası Catherine Arley ve Elite.
Alfar kozmetiğin bünyesinde olan bu iki kozmetik markası 
30 ülkeye  ihracat yapan firma yeniliklerle yoluna devam ediyor.
Catherine Arley pudra, rimel, eyeliner, ve kaş maskarası hediye etmiş.
Kaş maskarasını çok merak ediyorum, acaba rengi benim kaşlarıma uyacak mı?
Ayrıca "matte deep black"eyeliner da firmanın yeni ürünlerinden.
Elite kozmetik ise far paleti, kapatıcı, ve çok güzel bir likit ruj hediye etmiş bizlere.
Far paletinin renkleri tam benlik, toprak tonlarında.
Teşekkürler Elite kozmetik. 

skincode
Skincode ve Uriage markalarını da bu etkinlikte tanıdım.
Esra ve Pınar hanımın sunumlarıyla etkinlikte bizlerleydi.
İkiside çok çok tatlıydı, ben onların masasına oturdum ve sohbet etme imkanı buldum.
Öncelikle Skincode ürünlerinden bahsedelim.
İsviçre menşei olan marka dermokozmetik alanında faaliyet göstermekte.
Maske, göz çevresi kremi, nemlendirici ve tüm cilt tipleri için kapsül.
Allah'ım şimdi şu lacivert kapsülü denedim. Ba-yıl-dım ♥ 
Resmen kadife gibi oldu cildim ♥ Ayyy kıyamam ben onu kullanmaya, valla kıyamam.
Göz çevresi kremini de çok merak ediyorum, yaşım gitti gidiyor kırışıklıklarla başım dertte :(
Teşekkürler skincode, ♥ Buradan instagram hesaplarını takip edebilirsiniz.
Uriage ise fransız menşei, ilk defa duydum bu markayı da.
Termal su kullanıyorum ama öyle elimde termal suyla gezmiyorum  ne yalan sölim.
Ancak kullanmakta fayda var çünkü cildi tazeler, kızarıklığı giderir, cilde nem verir. 
Benim en sevdiğim kullanım şekli ise yazın termal suyu dolaba koyup buz gibi pıs pıs 
yüzüme sıkmak. Ne güzel serinletiyor. Bakalım Uriage kullanalım görelim. 

watsons
Watsons ise rimmel fondöten, revlon ojei nyc rimek, rimel ruj hediye etmiş.
Revlon ojenin rengine bittim ♥ 
Rimmel'in fondötenlerini hiç kullanmadım bakalım benim içinde ilk olacak :)
Anammmm ben bişiçik bilmiyormuşum ya :) Onu kullanmadım, bunu kullanmadım :) 
Neyse napalım deneyeceğiz sizlerle.
Teşekkürler Watsons

farmasi
Blogger dostu Farmasi de yeni ürünüyle tanıştırdı bizi.
Salatalık özlü maske cildi nemlendiriyor ve yeniliyormuş.
Farmasinin rujlarını çok çok beğendim, eyeliner ve maskeden memnun kalırım umarım.

mediwell
Şanlı ilaç markası altında 2015'de kozmetik sektörüne giriş yapan Mediwell 
bloggerlarla yaptığı işbirliğiyle adından bahsettirdi ve pazarda yer sağlam bir yer
edindi. İlk defa kullanacağım bu minik dudak bakım balsamlarını çok şeker buldum.
Umarım benim çatlayan ve patlayan dudaklarıma iyi gelir.
Asıl ayıldığım ve bayıldığım ise seyahat seti o manikür seti.
Tam çantaya atıp çıkmalık :) 
Teşekkürler Mediwell

beray kozmetik
Beray kozmetik ile 16bloggerla2016 etkinliğinde tanışmıştık.
Şimdiye kadar tırnak balsamı ve oje kurutucusunu kullandım memnun kaldım.
Yazacağım en yakın zamanda, beklemede kalın.
Susuz manikürüde en kısa zamanda deneyeceğim.
Doğal nemlendirici ayak ve topuk kremi ise anneme göre, abdest aldığı için çok çatlıyor ve kuruyor.
Umarım iyi gelir. Teşekkürler Solenne 

ekoz kozmetik
Ekoz kozmetik ortam kokusuyla etkinliğe destek vermiş.
Bana Vanilya kokusu denk gelmiş.
Vanilya kokusu pek sevmem ama şimdi sıktım ağır değil ancak açarken çok zorlandım.
Kilidi ve zımbırtısı beni zorladı :(

mrs. and ms popcorn
Yine tanıdığım lezzetine hayran kaldığım, benim gibi mısır yemeyen birine
mısır yediren bir marka mrs. and ms popcorn
Özellikle çikolatalısı ve karamellisi harika.
Film izlerken vazgeçilmez mısıra yeni tatlar katmışlar.
Bu girişimi tebrik ediyorum.

ogobongo
ogobongo ise bu şirin çorapları hediye etmiş.
Çok tatlı değiller mi ya ♥
Teşekkürler ogobongo. 

Dolgun dudakları kim sevmez :)
insta dudak aparatı eskiden bardakla ya da kapaklarla yaptığımız şeyi günümüze
taşımız :) Ne yalan sölim bana gereksiz bir şey geliyor dudak dolgunlaştırma.
İnceyse ince yani, napalım :) Ama bazılarımız için  özellikle geçici çözüm arayanlar için
denenebilir. 

Fixliner
Fixliner ise eyeliner çekemeyen biz garipler için eyeline şablonu hediye etmiş.
Pek çok kişi bu aparatlarla harikalar yaratıyor, denemedim ama hemen
deneyeceğim, zira göz kapaklarım düşün olduğu eyeline çekmekte pek başarılı değilim.
Teşekkürler fixliner

pinkdeco
Pinkdeco ise bu sevimli örtüyü hediye etmiş.
Teşekkürler.

otacı
Otacı ise ıhlamurlu ballı şampuan bir sürü tester hediye etmiş.
Otacı hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve paraben içermiyor ürünleri.
Her saç tipine uygunmuş bu şampuanda. Bakalım deneyelim
Bir sürü denenecek şampuan var:) Hepsini nasıl deneyeceğim bakalım.
Ihlamur ve ballı şampuan nasıl merak ediyorum.

ojelik
Ojelik ise nailart malzemeleri satan bir instagram butiği.
Benim ojeyle pek işim olmadığı için nedir bunlar dedim ve poşetten sticerlar çıktı.
Tırnaklarım biraz uzasın da bakalım nasıl bir tasarım yapacağım :)

Evetttt.. benim yazacaklarım bitti ama sizin daha yazacak yorumlarınız var.
Haydi bakalım bekliyorum ♥ 


http://www.aycanhayatadair.com/
https://instagram.com/aycanhayatadair/
https://twitter.com/aycanhayatadair
http://www.pinterest.com/aycanhayatadair/
https://www.facebook.com/aycanhayatadair
https://plus.google.com/u/0/+aycnozcn/posts
http://www.youtube.com/user/aycanhayatadair
https://www.youtube.com/channel/UCnJ2LVhc2S59cGKiH9MT2hg


4 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.