Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Nisan 2016 Salı

Bursa Blogger Şenliği || #onyüzmilyonojesenlik

Merhaba!
Bir etkinlik yazısı ile sizlerleyim. Aman da aman etkinliklere de gidermiş, yazılarda yazarmış.
Hanimiş bizim blogger kızımız, hanimiş :)
17 Nisan günü Crowne Plaza'da Onyüzmilyonoje Gülşah'ın düzenlediği #onyüzmilyonojesenlik
etkinliğine katıldım. Oldukça eğlenceli geçen günde şehir dışından gelen pek arkadaşla tanışma
fırsatı buldum, ayrıntıları ve Crowne plazayı tanıyalım mı?
Haydi başlayalım!
Crowne plaza Bursa'nın en güzel otellerinden biri ve bu etkinlikte bizlere sponsor olmuş.
Çok teşekkür ederiz, karşılamaları ve hizmetleri on numara beş yıldız.
Şuradan Crowne Plaza instagram sayfasına ulaşabilirsiniz. 
Bursa Blogger Şenliği
Salona ilk girdiğimde gözüme bu kocaman pasta ve dekorasyon çarptı.
Renklerin uyumuna bayıldım ♥ 
Bu çok güzel lezzetli pastayı ve kurabiyeleri evdekurabiye Müjgan hanım yapmış.
Elinize sağlık, sizlerde sipariş vermek isterseniz, Aycan lütfen bizi Müjgan hanıma ulaştır 
derseniz buyrun buradan ulaşabilirsiniz. instagram /evdekurabiye_bursa

Bursa Blogger Şenliği
Kurabiyeler çok şeker değil mi?
Yemeye kıyamadım valla :) 

Bursa blogger senligi
Tabii etkinliğin sponsorlarından kraliçe organizasyona teşekkür ederiz.
Balonlar elimizden düşmedi. Renkleri çok çok beğendim.
Nişanım var, düğünüm var, aman Allah'ım ben ne yapacağım diyenleriniz varsa,
Kübra ve Rabia hanıma buradan ulaşabilirsiniz.

Bursa Blogger Şenliği
Şu poz verme işini becerebilsem, ahh ahhh neden hiç şöyle afili poz veremiyorum ki...

Etkinlik sahibi Gülşah ile de bir fotoğraf olmadan olmaz.
Saçında olan çiçeklere bayıldım ♥ 
Yorgunluğuna değdi valla  Gülşah, gerçekten güzel ve özenle hazırlandığın belli,
çok çok teşekkür ederim davetin için. 
Gülşah'ın blogu için tıklayın

Bursa Blogger Şenliği
 İkramlar da çok güzeldi ya, yemelere doyamadık.

Bursa Blogger Şenliği
Kızları yemek yerken buldum ve hemen fotoğrafladım :)
Sanırım fotoğrafçılık ruhumda var :) 

Bursa Blogger Şenliği
Kahve eşliğinde kızlarla güzel bir geçirdik. 

Arkası yarın beyler bayaaaanlar!
Takipte kalın ve etkinlik yazılarını kaçırmayın ♥

Katılan arkadaşlarında bloglarına uğramayı unutmayın ♥
  
Gülşah Meral www.onyuzmilyonoje.com
Filiz Şahin www.makyajkelebegi.com
Ebru Güzey www.hayatimakyajla.com
Gülşah Önen www.gulsahonen.com
İrem Özker www.audreyinsekerleri.blogspot.com
Başak Çelik www.gokkusagininustunde.com
Nagehan Öge www.asortik.blogspot.com.tr
Hümeyra Biçer www.makyajodasi.net
Buket Boydaş www.birbuketkozmetik.com
Zeynep Betül (instablogger) www.instagram.com/benimelim
Selma Çiçekdal www.ojelerforatumblr.com
Fatma Ardalı www.fatmaardali.com
Gamze Çelikdemir www.gamzecelikdemir.com
Aycan Özcan www.aycanhayatadair.com
Özlem Öztürk vatansever www.modalizaa.com
Fatma Özkan www.makyajinkimyasi.blogspot.com.tr
Sena Dursun www.nypdsena.blogspot.com.tr
Yasemin Akçin www.gulumseyuzume.blogspot.com.tr
Mehtap Türkeli www.asimetriklog.blogspot.com
Sibel Ordueri www.sosyalmedyakafe.com
Çiğdem Mıhlıoğlu www.benimdunyamdaben.blogspot.com.tr
Büşra Yöndemir www.makyajkadini.blogspot.com.tr
Elifcan Ata www.nailartinwonderland.blogspot.com.tr
Şeyma Kaşifoğlu www.makyajveotesi.blogspot.com.tr
Evrim Akdağ Güler www.divadonnabella.com
Fulya Küçükaksoy www.fulyakucukaksoy.com/
Kübra Sayın www.kubrasayin.com
İrem Gökçe www.benrujumvealligim.blogspot.com.tr
Emine Durali www.mavilavantaa.tumblr.com
Betül Azgın http://betuldiyorki.blogspot.com.tr/
   Ceyhun Saray(İnstablogger) www.instagram.com/ceymakeup

12 yorum:

  1. Böyle bir şenlik de bulunmayı kim istemezdi :)

    YanıtlaSil
  2. Aycancım tanıştığıma çok sevindim çok keyifli bir gün geçirdik Gülşah'ın sayesinde öpüyorum .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben'de çok sevindim ♥ Tekrar beliyoruz Bursa'ya :)

      Sil
  3. Gülşah'ın emeklerine sağlık :) Çok keyifli bir gün geçirdik.Tüm blogger arkadaşlara sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok uğraşmış belliydi, teşekkür ederiz :)) Sevgiler canım ♥

      Sil
  4. Harikasınız hepiniz, keyif dolu bir gün geçirmişsiniz, daim olsun dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Amin daim olsun neşemiz inşallah ♥

      Sil
  5. Çok güzel bir gündü.Tanıştığımıza da çok sevindim.Etkinlik yazımda iznin olursa bulunduğum fotoğrafı kullanmak isterim bende.
    Çok çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. İyi ki geldin. Yazi da cok tatli olmus. Fotograflarin ise sahane. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.