Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Nisan 2016 Çarşamba

The Walking Dead 6 sezon finali

Merhaba!
Hello blog milletinin insanları, biliyorum buralara pek uğramıyorum.
Arada bir hellooo diyorum Adele gibi ...
Bu sıralar videolara ağırlık verdiğim için ne izlediğim dizileri, ne de filmleri yazabiliyorum!
Ancakkkk yazmadan geçmeceğim, pazartesini halatla çektiğim dizimin sezon finalini de yazmayayım mı? 6 ay daha bekleyeceğiz yeni sezon için :( Şu siktiri boktan dünyada 45 dk. the walking dead izliyordum ne güzel, şimdi bekle babam bekle. Napalım bekleyeceğiz.
İzlemeyenler için uyar bol spoiler var. DİKKAT!
Ayrıca  küfürlü bir post olacak!
The Walking Dead 6 sezon finali
Yavrum kaldır kollarını teslim ol etrafın sarılı temalı bir sezon oldu.
Neler izledik, yüreğimiz ağzımıza geldi.
Aman dedik ölmedi, yok yok öldü artık geri gelmez.
Heyecanlı, haraketli bölümler izledik, bazen sinir olduk. Aklımızda kalan sahnelere bakalım mı?

En etkilendiğim ve senaristleri küfür yağmuruna tuttuğum sahnedir.
Bu dangalak boyna Glenn'i öldürmenin peşindeydi, ölse de kurtulsak dedik ama yok muradımıza
eremedik bir türlü. Ancak en olmadık yerde kendini vurdu pezevenk.
İyi oldu da yılışık şey hakkın rahmetine kavuştu ama bizim sonradan yakışıklı olan Maggie'nin kocişine en olmadık yerde kazık attı resmen. Birlikte zombilerin arasına düştüler.
Zombiler bunun bağırsaklarını bir güzel mideye indirdi ama aklımız Glenn'de kaldı.
Bu dangalağım cesedenin altında kaldı, öldü mü, kaldı mı?

The Walking Dead 6 sezon finali
Bekledik, ertesi  hafta ne olacağını anlarız nasıl olsa dedik ama bok kafalı
senaristler 5 bölüm falan Glenn'e ne olduğunu göstermediler.
Adiler, şerefsizler insanı meraktan öldürdüler.
Neyse ki Glenn ölmedi.

The Walking Dead 6 sezon finali
Biraz karışık gidiyorum ama bölümleri sıraya koyamayacak kadar yorgunum ve tembelim.
Bizim tayfa götünün üzerine oturamadı bu sezonda.
Gittiler zombi çukuru buldular, yetmezmiş gibi bu koca zombi ordusunu da çukurdan çıkarıp
başka bir yere taşımaya kalktılar. Tahmin edeceğimiz üzere bir çok aksilik yaşandı ve "aylaklar"
diyelim çünkü dizide "zombi" kelimesi hiç kullanılmıyor. Aksilik üzerine aksilik yaşayan
tayfamız sonunda tüm aylakları Aleksandria'nın etrafına getirdi.
Duvarlar bizi koruyacak falan dediler ama nah koruyacak.
Gerisini yazmayayım ya çok uzun :) 
Devam edelim...

The Walking Dead 6 sezon finali
Aylaklar içeri girince bizimkilerin boku yediği an dedik.
Sıçtılar derken 1. sezonda kullandıkları taktikle aylakların arasından geçtiler.

The Walking Dead 6 sezon finali
Bu geçiş sırasında kayıplarda oldu tabii.

The Walking Dead 6 sezon finali
Farklı karakterlerde tanıdık, biraz sevdik, biraz nefret ettik.

The Walking Dead 6 sezon finali
Yeni karakterlerle birlikte tekrar bir mücadeleye girdiler.
Bir "bitmediler" dedirttiler.
Biz bunları da yeneriz merak etmeyin sayın seyirciler diyerekten, adamları teker teker gömdüler
ama en babalarını daha görmediklerini bilmiyorlardı.
"NEGAN" psikopat ipne!!! Hatta ipnetor, Rick reyizi nasıl katakulliye getirdi.
Eeeee çok havalanmıştın Rick reyiz, herkesin kafasına sıkarken iyiydi.
Bak adam seni nasıl sıkıştırdı, kaçacak yerin kalmadı.
Biz Negan kim ola ki derken, 6. sezon finalinde arzı endam etti.
Elinde de tikenli beyzbol sopasıyla Rick reyize 10 dk. konuştu.
Pezevenk kıyamette üşenmemiş tiyatral lügat parçalıyor.
Siz benim adamlarımı öldürdünüz, ben de sizden birini öldürücem dedi, o piti
piti diyerekten birinin kafasına indirdi sopayı. Tabii ki kimin öldüğünü göremedik.
Bir sürü tahminler var, bana göre Glenn öldü.
Belli olmaz tabii ki...

Özetle benim TWD 6. sezon gözlemlerim bunlardı.
Sezon olarak beğensem de, sezon finalini beğenmedim.
Çok uzun bakışmalar falan vardı, bu  ne be Aşk-ı Memnu'ya  döndürdüler, son 15 dk. Negan'la biraz heyecan yaratsa da kimin öldüğünü göremeyince bende ki tepsi şu oldu, sizin yazacağınız finalin amk. şerefsizler, adi köpekler... diye diye uzunca küfürler...

Sizler The Walking Dead izliyor musunuz?
Final hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yazın bakalım yaşayan aylaklar, iş yerinde kafa bir dünya demiiii, acık kafanız dağılsın
iki klavye tuşuna basıverin bakem...


Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair







1 yorum:

  1. Bende çok severek takip ediyorum Walking dead'i. Her pazartesi'yi iple çekerdim.Yeni sezon bekle bekle gelmez :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.