Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Nisan 2016 Pazartesi

Karpuz Tepsi Yapalım

Merhaba!
Kahve sunumlarınıza şıklık katacak bir çalışma yaptım.
İlk gördüğüm anda vuruldum bu çalışmaya ve hemen çalışmak istedim.

ahşap boyama tepsi
Gerekli malzemeler;
Supla 
Akrilik boya (kırmızı, yeşil, siyah)
Fırça
zımpara
sprey vernik ya da akrilik vernik

Suplayı zımparaladım ve nemli bezle sildim.
Kırmızı boya ile iç kısmı boyadım.

Ahşap boyama tepsi
Kenarları açık yeşil boyadım. 

Ahşap boyama tepsi
İç  kısımdaki yuvarlak çerçeveyi koyu yeşile boyadım.
Bunun için daha ince bir fırça kullandım.

Ahşap boyama tepsi
Karpuzun çekirdeklerini yapmak için merkez belirledim ve etrafına kılavuz çekirdekler çizdim.
Beyaz boyayla ve ince fırçayla hafif hafif belirledim.

ahşap tepsi
Yine ince fırçayla siyah boyayla çekirdeklerin üzerinden geçtim.

ahşap tepsi
Ve çıkan sonuç.
Ben çok sevdim bu tasarımı. Sizler nasıl buldunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Ay ben anlamadım Aycan, bu postun videosu yok mu diyenlere buyurun videonuz.
Kanalıma abone olmayı unutmayın!





Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

2 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.