Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Nisan 2016 Cuma

Bursa Blogger Şenliği || #onyüzmilyonojesenlik 2

Merhaba!
Bursa blogger şenliğinden notlara devam ediyorum, daha çokkk haberlerim var sizlere.
thalia şampuan
Etkinlikte Thalia  Funda hanım sayesinde tanıdık.
Ebru Şallı'nın da ürünlerini içinde barındıran marka 55 yıllık kozmetik ve ilaç sektörü tecrübeleriyle
doğal sabun ile başlayan doğal güzellik ürünlerini cilt bakım ve saç bakım kategorileriyle  genişletmişler. Çok da iyi yapmışlar, deneyelim görelim. 
Sponsor postunda daha ayrıntılı inceleme yapacağız :)

Bursa Blogger Şenliği
Skincode ürünlerini tatlı mı tatlı Esra hanım tanıttı.
Açıkcası  pek duymadığım bir marka Scincode, seçkin eczanelerde bulabilirmişiz.
Çok merak ediyorum ve sizlerle hemen paylaşmak istiyorum.

new obsesion
New Obsessions yeni moda dövmelerle etkinlikte bizlerleydi.
Ben akıllı bıdık Aycan 1 tane bile almadım bu dövmelerde :(
Kendime teşekkürleri bir borç biliyorum.
Bu yaz da bu parlayan dövmeler kollarda, ayaklarda yerini alacak sanırım. 

farmasi
Farmasi olmadan sanırım etkinlik olmaz.
100. yıl marşıyla başlayan tanıtım videosunu izledikten sonra, 
Farmasi'nin kurucusu Dr. Cevdet Tuna hakkında ve ürünler hakkında ayrıntılı bilgiler dinledik.
Yüzde yüz Türk malı diyerek pazarda önemli bir yer edinen Farmasi pazarlamaya oldukça
yatırım yapmış, vlogger ve bloggerları doğru zaman ve yerde yakalamayı ve onlara ulaşmayı
biliyorlar. Neden Türkiye pazarına bu kadar geç girdi, fabrikası nerede, ürünler hakkında
bilgiler gelecek arkadaşlar, hepinizin duyduğu ve bildiği Farmasi'yi yakından tanıyacağız :)

farmasi
Toplu fotoğrafta neden ben yokum?
Bilin bakalım neden? ☻

Bursa Blogger Şenliği
Gülşah etkinlik pastasını keserken :) 

Bursa Blogger Şenliği
Herkes bir yerlerde fotoğraf çekinip, sohbete dalmış.

crowne plaza
Balonlarla fotoğraf çekinemeyen bir ben var benden içeri.
Asla poz veremiyorum ya, neden böyleyim ben, sıkılıyorum, zor geliyor, üşeniyorum.
eeee... durum böyle olunca da eblek bakışlı fotoğraflar çıkıyor ortaya.
Amannn ne gömdüm kendimi be...

crowne plaza
Balkonda fotoğrafımız olmasın mı yane :)


Sponsor yazısında görüşmek üzere canlar, ayrıca 23 Nisan'a özel bir çalışma ile
karşınızda olacağım, çok heyecanlıyım :)

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair







6 yorum:

  1. Çok güzel yaaa. Okudukça okuyalım baktıkça bakardım geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. ürünler hakkındaki yorumlarını duymak için sabırsızlanıyorum Aycan sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey çok tatlısın ya :) inşallah hemen yazacağım sponsorları ♥

      Sil
  3. sen her halinle güzelsin boşuna gömme kendini ;)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir gündü.Gülşah sayesinde tanışmış olduğumuza çok sevindim ♥

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.