Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Mayıs 2016 Pazartesi

Erboristica Vücut Yağı || Kozmobio

Merhaba!
Haftanın pazartesine sövenler sizlere de günaydın!
Ama pazartesinin suçu yok ki anacım, suç sizde negatif olmayın, bakın bana ne kadar da pozitif bir  bloggerım (yerseniz) ☺
Sıkı durun! Pazartesi nemrutluğunuza iyi gelecek bir ürün incelemesi yapacağız.
Bana güvenin ve postu okumaya devam edin!
http://www.aycanhayatadair.com/2016/01/kleo-el-ayak-bakm-ve-guzellik-merkezi.html
11 Ocak Pazar günü Kleo el ayak bakım merkezine gitmiştik hatırlarsınız.
Ay kusura bakmayın ama ben değil yediğimi bazen nerede olduğumu unutuyorum,
sizden bu etkinliği unutmamanızı istemek de benim ayıbım sanırım, ancak hatırlatmakta
fayda ve tee.. şurada yazmıştım bakın! Heh.. işte burada Erboristica ürünlerinden kısaca
bahsetmiştim, şurada da markanın peelingini yorumlamıştım. 
Şimdi de Erboristica vücut yağından bahsedelim.

Erboristica Vücut Yağı kozmobio
Ay arkadaşlar o kadar güzel kokuyor ki, bayılıyorum kokusuna.
Sonraaa hemen emiliyor ve asla yapış yapış kalmıyor.
Yağ  olmasına rağmen çok çok hafif bir yapısı var.
İnanılmaz nemlendiriyor. 
Duştan sonra kullanıyorum ve tertemiz misleerrr gibi oluyorum.
Vaatleri arasında "sıkılaştırma" var ama ben pek etkisini görmedim.
Kullanım şekli ise ister benim kullandığım gibi pompa ile sadece yağı kullanın,
isterseniz vücut kreminizin içine karıştırıp kullanın.
Benim favori vücut nemlendirici yağım oldu şahsen. Tavsiye ederim.
Ayrıca cam şişede olması da çok şık, severim cam olan tasarımları.

Erborastica ürünleri hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve İtalyan menşei bir marka.
Petro kimyasallar, SLES, paraben, silikon, boyar madde ve hayvansal türevler içermiyormuş.
Peki kim diyor bunu İtalyan Ferrara üniv. diyor.
Tüm sertifikaları şuradan inceleyebilirsiniz.

Fiyatı birazcık tuzlu 85 tl'cik, ancak vücut yağlarını seviyorsanız çok seveceksiniz.
Ben ürünü açarken "offf yağ mı, hiç sevmem" "yapış yapış" dedim ama hiç öyle
çıkmadı, ön yargı işte, insanoğlu hep ön yargılı, ne demiş Einstein. Ne demiş?
 Ay ne demişse demiş ya edebiyat parçaladım valla :) 


Benden bu kadar canlarım bu markanın 2 ürününü kullandım ve ikisinden de memnun kaldım.
Ay ben çok merak ettim nereden alacağım diyorsanız?

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

2 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.