Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Mayıs 2016 Pazartesi

Yaşam Dükkanı || absolution serum ve maske

Merhaba!
Ay arkadaşlar çok mutluyum! Mutlu!" Mutlu ne demek anne? (küçük emrah stayla)
Neden mutluyum ben? Neden?
Hemen yazıyorum blogcanlar, youtube da 28 günde 1 milyon dakika izlenmişim .
Yaşasınnn! Her ne kadar son videolarım pek izlenmese de bu bile bir başarıdır değil mi?
Sanırım kendimi başkalarıyla bir tutmayıp, hırslarımı kenara koymam ve işime bakmam gerek.
Hoş zaten öyle yapıyorum ama, ne biliyim bazen emeklerimin karşılığını alamıyorum gibi geliyor.
Bu konuda sizden tek ricam videolarımı beğenmeniz ve paylaşmanız ♥
Kanalıma şuradan ulaşabilirsiniz!
Hazır kanalıma uğramışken abone olabilirseniz, şu kulu çok memnun edersiniz. ♥
Neyse arkadaşlar durum bu ancak bu postun ana konusu bir inceleme yazısı.
 Ankara etkinliğinde hediye edilen Absolution serum ve nem maskesinden bahsetmiştim.
Deneme imkanı bulduğum için mutluyum demişim, bakın ne güzel yazmışım görüyor musunuz?
Aferim bana!
Bu iki ürünü kullandım artık bitme noktasına geldiler, eeee artık düşüncelerimi yazayım demi!

Yaşam Dükkanı
Öncelikle serumdan bahsedeyim.
Ben serumu temiz cildime uyguluyorum küçücük 20 ml bir ürün olmasına rağmen
Ocak ayından beri kullanıyorum.
Cildim kuru karma, T bölgem yağlanıyor bazı nemlendiriciler de maşallah
parlatıyor da parlatıyor bu bölgeyi. Ancak bu serumu sürdüğünüz anda mat bir
görünüme sahip oluyorsunuz. Bilmiyorum cildim çok kuru olsa nasıl olur!
O nedenle ben kendi cildimde gösteren özellikleri yazıyorum!!!
Açıklamasında "tüm cilt tipleri için" yazıyor.
Ürünün vaatleri arasında;
* nemlendirir, cildinizi matlaştırıp parlamayı önler ve gözenekleri sıkılaştırır.
Nemlendirmesi güzel zaten dediğim gibi cildi matlaştırıyor ve garip bir şekilde nemlendiriyor.
Koca kış bu ürünü kullandım ve ekstra bir ürüne ihtiyaç duymadım
Parlama kısmına gelirsek, gece sürüp yatıyorum, sabah kalktığımda  hafif parlama oluyor
T bölgesinde. Gözenekleri sıkılaştırmada mucize yaratmadı ancak bir tık belki
yani gözle görülmeyecek oranda sadece benim anlayacağım şekilde gözenekleri sıkılaştırdı.
Amann sanki bilim insanıyım da sadece ben anlıyorum :) İnsan kendi cildini daha iyi tanıyor ya
ondan öyle yazdım.
. Bilemiyorum şimdi yanlış bişi  de yazmak istemiyorum.
(Bir de yanağımda ne zaman çıktığını unuttuğum bir sivilcenin izi  var bildiğin
MARİANA çukuruydu, neyse işte bu sivilce geçti ama izi kaldı.
Kocaman bir iz ve geçmiyor, serumu kullandığım süre içinde de geçmedi.
Bildiğiniz sivilce izi için iyi bir krem veya çözüm var mı?)

Yaşam Dükkanı
Kokusu çok güzel ve hafif bir serum.
Yaşam dükkanında edindiğim bilgilere göre; %99.41 oranında doğal içeriği varmış.
İçeriğinde yer alan bitkilerin %99.3 ' ü organik tarımdan elde edilmiş.
Ecocert sertifikalı, paraben, peg, sülfat, fitalat, parfüm, suni renklendirici içermiyor ve hayvanlar
üzerinde test edilmiyormuş.

Yaşam Dükkanı
Gelelim "Le Soin Repulpant" nemlendirici maskeye gelecek olursak;
Temiz cilde tüm yüzüme maskeyi uyguluyorum ve 10-15 dk. bekletiyorum.
Daha sonra ılık suyla yıkıyorum ve misel suyla siliyorum cildimi, daha sonra
serumu uyguluyorum. Bu maskeyi kış boyunca kullandım ancak öyle her gün kullanmadım
haftada 1 kez ya da 2 kez bana yetiyor bu tarz nem maskeleri.
Güzel bir maske, cilt kendini toparlıyor, nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor.
Aydınlık bir cildim oluyor kullandıktan sonra.
Annemle geçen gün konuşuyorduk, bak ne güzel sivilce çıkmıyor artık, aydınlık cildin
dedi. Demek işe yarıyor bu serumla maske. Sevindim valla, hakketen de öyle
sanki daha bir sıkılaştı ve toparlandı. Artık bitmek üzere ikiside, az kaldı.
Daha sonra Skincode ürünlerine geçicem :)

Evet arkadaşlar bu ürünler hakkında yorumlarım bunlardı.
Severek kullandım ancak organik ürünler olduğu için pahalı.
Fiyatlarını buradan inceleyebilirsiniz.
Sizler bu markayı denediniz mi?
Yorumlarınızı bekliyorum.

 Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

3 yorum:

  1. markadan gündüz kremi ve renkli nemlendirici kullandım bence çok iyiydiler..

    YanıtlaSil
  2. O izler için bişey bulursan bana da söyle

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.