Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Mayıs 2016 Çarşamba

Hasta Çocuklara Destek Kermesi hakkında bilgi

Merhaba!
Arkadaşlar bir duyurum olacak sizlere, hepinizin yakından tanıdığı 10 Marifet sitesi ve Beşiktaş
belediyesi ortak bir proje başlatmış, KAÇUV (kanserli hastalara umut vakfı) için 
el işlerinde oluşan bir kermes düzenleniyor. Kermeste satılan ürünler kaçuv vakfına
bağışlanacak. Bizim gibi el işleri yapan marifetli hanımlardan da ürün istiyorlar.
Ben de ahşap boyama işlerimde bir iki ürün seçtim ve belirtilen adrese yollayacağım.
Sizler de yaptığınız el işi çalışmalarını göndererek katkıda bulunmak ister misiniz?
Eğer isterseniz adresi hemen yazıyorum.
Beşiktaş belediyesi Ulus Yaşamevi Nispetiye Mah. Ilgın sok. No:3 Beşiktaş - İstanbul
Tel : 0212 269 81 98
Begüm tabakoğlu adına gönderim yapabilirmişiz. 
NOT: KARGONUN ÖDEMESİNİN YAPILMIŞ olması gerekiyormuş arkadaşlar.
DİKKAT EDELİM, çalışmamız geri dönmesin. 

Bizim de çorbada tuzumuz bulunsun, sizlerden de bekliyorum arkadaşlar ♥

Daha fazla ayrıntı için 10 Marifet sitesine bakabilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.