Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Eylül 2016 Pazartesi

Benefit Benetint Dudak ve Yanak Renlendirici

Merhaba!
Makyaj yapıp, makyaj yapmamış gibi görünmek ister misiniz?
Eğer cevabınız "evet" ise size çok güzel bir ürün önerisi yapacağım.
Benefit Benetint.
Benefit Benetint
Bir hediye etkinliğinden dolayı kullanma şansına sahip olduğum bu minik şişe
misler gibi gül kokuyor. Gül esansı kullanılmış. Nasıl kokmasın.

İçerisinde bulunan bu aplikatörü ile pıt pıt uygulama yapılıyor.
Peki ne dudak için mi, yanak için mi kullanıyorum?
Yanaklarıma uyguluyorum bu minnağı, o kadar güzel duruyor ki anlatamam :)
Hani allığım doğal dursun diyorsanız, tamda öyle bir ürün.
Kalıcılığı ise toz allıkları ikiye katlar. Mat duruşuna ise bayılıyorum.
Tek eksi yanı yanağınıza sürdükten sonra hemen fırçayla dağıtmanız gerekiyor.
Aksi takdirde hoooppp hemen kırmızı oluveriyor :( Elinizi çabuk tutmanız gerek.
Bir de çok sıvı, su gibi, biraz daha yoğun olsaydı iyiydi ama genel olarak
"tint" olayının özelliği de bu :)

Benefit Benetint Dudak ve Yanak Renlendirici
Dudaklara uygularken de aplikatörü ile pıt pıt yapıyorum, hafif bir kırmızılık kalıyor
dudakta. 
Benefit Benetint Dudak ve Yanak Renlendirici
Dudakta uygulamaktansa yanaklara allık niyetine yarabbi şükür elhamdülillah :)
Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum.


Siz bu ürünü kullandınız mı?Yorumlarınızı bekliyorum. 

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.