Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Eylül 2016 Cuma

Rival de Loop Kalem Far

Merhaba!
Elimde biriken ürünleri yazmaya devam ediyorum blogcanlar.
Bir zamanlar instagram'da yeni yeni hesap açan bizler ve bizim gibi pek çok heyecanlı
bloggercıklar birbirlerine hediyeler gönderirdi. Kura yoluyla belirlediğimiz bu hediyeler
bir nevi tanışma kaynaşma yoluydu. Ancak "o" bloggercıklar "ünlü" olunca
takipten çıktı, mal gibi ortada bıraktı bizi :))) Ay ne gülüyorum şu an ama, kızlarda olan
egoya bakar mısınız, konuştuğun, sohbet ettiğin birini çok takipçi olunca "sen kim köpek"
diyerek takipten çıkmak. Acıyorum sizlere bloggercıklar!!! Hakikatken kişilik bozukluğunuz
var, tedavi olun. Neden bunları yazdım, çünkü instagram falan artık umurumda değil, kırk yılda
bişi paylaşırsam paylaşıyorum, çünkü ne samimiyeti kaldı ne bişiyi, reklam reklam reklam...
Reklam kokan hareketlerden ve samimiyetsizlikten ölen bu kare dünyadan öylesine
soğudum canlar. Sanırım ben blog dünyasında pek çoğundan soğudum, tabii benim için 
yeri ayrı olan bir iki kişi var. Onlar kendini biliyor :) 
Başlığı okuyan bu yazdıklarımı görünce "ne mana" ne mana bunlar yazdın "banane" diyerek
sayfamdan çıktı bile, olsun canım arkadaşım git sen de git, beni benimle bırak :)
Offff yeter Aycan sadede gel diyerek çığlıklar atıyorum ve sonunda geldim.
Rival de Loop kalem far işte böyle bir hediyeleşme etkinliğinden gelmişti.
Çok sık kullanmasam da arada pratik diye kullandığım doğrudur.

Rival de Loop Kalem Far
Rival de Loop değilmiş bak markası "Rival de Young'mış" önemli mi bu ayrıntı, yooo...
Kısa bir not; RdY ve RdL Rossman mağazalarında satışta.

Rival de Loop Kalem Far
Çok güzel karamel bronz bir ton olan bu kalem farı yazın pratik "pıt pıt" sürüp çıkıyorum.
Yapısı yumuşacık, göz pınarlarımda çok güzel duruyor.
Numarası 14 Nugat Brown.

Rival de Loop Kalem Far
Işıltısı ve yapısını çok beğendim.

Rival de Loop Kalem Far
Her ne kadar rengi, yapısı güzel vs. olsa da far bazı sürsem bile hiç mi hiç kalıcı değil.
Hemen çizgi çizgi oluyor. Bir bakmışım far gitmiş.
Aslında tek başına kullanmak pek doğru değil, maybelline mat farlarla daha kalıcı olacağını
düşünüyorum. 

Evettt bir hezeyan ve makyaja dair yorumlama kısmının sonuna geldik.
Sizin yorumlarınızı da bekliyorum. Blog candır, gerisi heyecandır. :))

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair


6 yorum:

  1. bende vardı canım bu kalemden. ama gözlerime alerji yaptı ve dediğin gibi kalıcı değil ve çizgi sorunu oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerji mi aaaa, geçmiş olsun. Ben de alerji olmadı. Evet hiç kalıcı değil

      Sil
  2. Atarını yesinler ^.^ blog dünyası böyle işte, herkesi kendin gibi sanma. Ben de rengini çok beğendiğim için almıştım bu kalemi bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle siri, maalesef ben kendim gibi sanıyorum :)

      Sil
  3. Rengide cok güzelmis, keske kalici olsaydi :) Krem farlarinda ama genelde bu problem olabiliyor maaleef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef kalem ve krem farlarda kalıcılık problemi var

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.