Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Eylül 2016 Pazartesi

Rival de Loop Makyaj Temizleyici

Merhaba!
Uzun zaman önce bitirdiğim  Rival de Loop makyaj temizleyicisini yazamadan
kutusunu atmışım. (ya da odamda kayıp) Rival de Loop ürünleri Rossman 
mağazalarında satılıyor, uygun fiyatı ve hayvanlar üzerinde test yapmaması
markanın en önemli özellikleri. 
Her nasılsa bu ürünü Garnier makyaj temizleme suyu yerine aldıysam da  Garnier
yerini tuttuğunu söyleyemem. 
Rival de Loop Makyaj Temizleyici
Çift  fazlı bir yapıya sahip olan bu temizleyici çalkalanarak kullanıyordum.
Kullandığım süre içerisinde göz makyajımı temizledim ve görüşlerim;
- Eyeliner ve rimeli çıkarmıyor, hep kalıntı kalıyor, sabah bakıyorum gözlerim panda.
- Yapısı yağlı bu özelliği sevenler çok biliyorum ama ben pek sevmiyorum o yağlı hissi.
- Yapısından dolayı kurutma yapmıyor, nemlendirdiği doğru.
- Gözlerimi yakmadı.
- İndirimlerde fiyatı oldukça uygun ama 100 ml hemen bitiyor, seviyorsanız stok yapmanız
lazım. 
- Bir daha alır mıyım, sanırım almam Garnier ile yola devam ediyorum ve çok memnunum.

Sizler bu ürünü kullandınız mı? Memnun kaldınız mı?


Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

4 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.