Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Eylül 2016 Çarşamba

Watsons Bayram indirimi

Merhaba!
Bayram indirimi tüm mağazalarda başladı, aman eksik kalmayayım dedim Watsons' a uğradım.
En çok merak ettiğim ancak hiçbir indirimde bulamadığım ürünleri aldım. 
Watsons Bayram indirimi
Nib+Fab ürünlerini ilk olarak Görkem'den daha sonra da Selma'dan duydum.
Yüz temizleme jelim ve peelingim bitmişti bu markayı alıverdim.
Aslında sağdaki peeling değil "cila" diye geçiyor ama içinde granürler var o nedenle
peeling işini de görecek :) Yüz temizleme jeli olarak Himalaya'yı kullanıyordum
artık yeter başka markaya geçeyim dedim ve hop sepete. 
%40 indirimde Nib+Fab ürünleri, bitmeden alın çünkü hiç kalmıyor.
Fiyatları 17,90 ve 23,90  tl

Elimde olan fondötenler bitmeden yenisini almak yok dedim ama dayanamadım.
Revlon %50 indirimdeyken hem fondöteni hem mat balmını aldım.
Fondöten 24,90. Ruj 14.90 tl.

Maybelline color tatto mat farların aşığı oldum diyebilirim.
Creamy beige ve nude rengini aldım bayıldım diyebilirim. 
Eğer imkanınız varsa bu farları alın , kalıcı ve pigmentli.
Fiyatı 11.50 tl.

Son olarak flormar jelly look ojelerden aldım.
5 tl .

Evet arkadaşlar az olmakla birlikte bana çok bile olan merak ettiğim tüm ürünleri almış
oldum. Aslında Rossman'a da gidecektim ama Hastaneye gidip pataloji raporunu doktora göstermem
gerektiği için gidemedim. İyi de oldu artık başka zamana :) 
Sizler indirimden neler aldınız? Yorumlarınızı bekliyorum.
Aaaaa unutmadan yazayım, snapchat falan paylaştım ama buradan da yazayım, 
Korupark watsons kapısından girer girmez bir ses "Aycann ablaaa" diye bağırdı,
acaba bana sesleniyor dedim, arkamı bir döndüm üzerime 10-11 yaşlarında bir kız geliyor,
önce korktum, sonra "Aycan abla videolarını izliyorum bir fotoğraf çekinebilir miyiz" dedi.
"Tabii" dedim, Çekti fotoğrafını bende onu öptüm gitti :)
Geçen gün de Özdilek'de annem ve Ceylin'le gezerken biri arkadan "aman allahım bu ses" dedi.
Noluyor demeye kalmadı önümde bitti bir hanımefendi :) "Merhaba" dedi, "merhaba" dedim,
acaba tanıyor muyum diyorum içimden ama tanımıyorum, sonra dedim videolardan mı
evet dedi. Ohh içim rahatladı çünkü tanıdığım ama çıkaramadığım biri değilmiş :) 
Yoksa rezillik :) Neyse biraz konuştuk baya izlemiş kanalımı, annemi biliyor hatta annen de evde
yoğurt yapıyormuş falan dedi :) 

Ayyyy çok sevindim ya, beni yolda belende görürseniz nolur yavaş yavaş gelin yanıma, korkağım bu konularda çığlık atarım valla :) Çok güzel bir duygu, sevilmek, insanların sizi sevmesi, izlemesi,
ünlü oldum kızzzz ay valla ucundan accık ünlü oldum görüyon mu sen :)
Daha da çok kişiye ulaşırsak belki bir buluşma ayarlarız :) Hepinizi öptüm ♥ Ben kaçtım ♥ 

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip edebilirsiniz
 https://instagram.com/aycanhayatadair/
 https://twitter.com/aycanhayatadair
 http://www.pinterest.com/aycanhayatadair/
 https://www.facebook.com/aycanhayatadair
 https://plus.google.com/u/0/+aycnozcn/posts
 http://www.youtube.com/user/aycanhayatadair

4 yorum:

  1. İyi günlerde kullanın Revlon fondotenlerin yapısı nasıl ağırlık yapıyor nmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hiç ağırlık yapmıyor, çok severek kullanıyorum

      Sil
  2. Bence az ve öz olmuş. Biraz fondötenle yaramazlık yapmışsın 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen siri, daha da deneyemedim hemen sürüneyim :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.