Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Eylül 2016 Perşembe

Maybelline Color Tattoo Mat farlar | Creamy Beige- Cream de Nude

Merhaba!
Favorim olan iki krem fardan bahsetmek istiyorum.
Artık paletleri attım kenara, sürekli bu iki ürünü kullanıyorum.

Maybelline Color Tattoo
Maybelline krem farların parlak olanları zaten pek çoğumuzun favorisiydi, kalıcılığı ve
pratik uygulanmasıyla. Ancak parlak olmaları mat seçeneğinin olmaması göz makyajında
bizleri kısıtlıyordu (en azından beni kısıtlıyor). Yurt dışında mat olanlar
satışa çıksa da ülkemize gelmemişti. Ağzımız sulana sulana bakarken sonunda
satışa sunuldu. İlk görüşte aşk diyeceğimiz bir hevesle almak istedim ama ne
mümkün bitip tükenmiş her yerlerde. Ancak son indirimde elimi çabuk tuttum ve
kaptım creamy beige ve creme de nude renklerini.

Creamy Beige
Öncelikle Creamy beige rengini anlatayım, çok iyi bir baz ve göz kapağının
katlanma kısmında çok doğal duruyor. Tek başına da kullanıyorum acele makyaj 
yapacaksam. Cream de Nude ise yine göz kapağını eşitleme için kullanıyorum.
Elimle pıt pıt uyguladıktan sonra karıştırma fırçayla hafif bir gölge yapıyorum ve işlem tamam.

Cream de Nude
Kalıcılıkları far bazıyla uygularsam tabii artıyor.
Ancak tek başına bile bence performansı iyi, eğer yağlı göz kapaklarınız var çizgi çizgi
görüntü kaçınılmaz şimdiden söyleyeyim. Bugüne kadar pek çok far, far paleti kullandım.
En iyi far bence Urban Decay naked muhteşem yapıda farlarıyla mıh gibi yapışıyor ve
çıkarana kadar yerinden oynamıyor. Naked'den sonra en sevdiğim farlar Maybelline
Color Tatto minnakları.  Fiyatları ise indirimde 10 tl'ye geldi. 


Çok sevdiğim ve pratik oldukları için fazla mı abarttım acaba :)
Napiyim seviyorum :)) Sizler kullandınız mı? Memnun kaldınız mı?

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
instagram/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

2 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.