Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Eylül 2016 Salı

Flormar Aydınlatıcı || Terracotta Pixie Dust Far İncelemesi

Merhaba!
Bir alışveriş merakıdır gidiyor, her siteye bakıyorum, araştırıyorum.
Ne arıyorum? Hiç bilmiyorum!
Böyle bakınırken Flormar'ın sitesinde indirimde olan bir far gördüm.
Çıldırdım resmen, 2 ay önce indirime girsin diye bekledim bekledim 
hiç indirime girmedi sonunda dayanamayıp almıştım.
İyi ki almışım çok severek kullanıyorum, hazır bugün indirimde hem size
haber vereyim hem de inceleme yapayım dedim. 

Flormar'ın rujlarını kullandım ama farını hiç kullanmamıştım.
Terrocatta Far (fırınlanmış)  ister ıslak, isterseniz kuru olarak kullanabilirsiniz.
Sadece far olarak tanımlandığına bakmayın boyundan büyük işlere yarıyor.
Ben göz altlarıma  inglot 4ss fırçamla kapatıcıdan sonra uyguluyorum.
Kapatıcıyı sabitliyor ve doğal aydınlık veriyor.
Rengi kırık beyaz, şampanya gibi.  Kabında durduğu gibi ten rengi elde edemiyorsunuz.

Flormar Terracotta m108
Ürünün diğer güzel yönleri;
- İnce yapıda olması
- Doğal duruşu
- Tozutma yapmaması
- Kalıcılığı
- Simsiz oluşu, matda değil ama aydınlık veriyor bilemedim sırrını. :)
- Ürün 4gr. Oldukça bereketli. Fiyatı 25 tl. 

Çok pigmentli gibi duruyor ama yapısı çok hafif ,bulanmıyorsunuz aydınlığa.
Ambalajı tipik flormar ambalajı, sağlam olması büyük artısı çantada açılır diye dert etmeye gerek yok, içinde minicik aynası var. Yapın şu aynayı kocaman :)
Sürekli benimle olan bu ürünü sadece gözaltlarınızı sabitlemek için değil
 elmacık kemiklerinizin üzerine sürüp aydınlatıcı olarak da kullanabilirsiniz.
Göz kapağınızın rengini eşitlemek için, göz pınarlarınızı ve kaş altına da kullanabilirsiniz.

Çok çok severek kullanıyorum, şuan indirmde almak isterseniz Flormar terracotta m108


Takipte kalın!


6 yorum:

  1. bu 4 mat far flormarın en başarılı serisidir bence.. hepsini edinmek lazım aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allıklarını merak ediyorum ama sadece merak ediyorum :) almayacağım çok allığım var :)

      Sil
  2. oo nefis görünüyor. arkasında numara yazmıyor mu

    YanıtlaSil
  3. Kullanma isteği uyandırdı yazın bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sevindim bu yoruma demek ki sana geçmiş ürünü sevdiğim :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.