Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Eylül 2016 Perşembe

Flormar Aydınlatıcı

Merhaba!
Kim Kardashian sağ olsun bizlere dünyanın en zor ama bir o kadar kolay 
makyaj hilesi olan "kontür" tekniğini armağan etti. 
İşte bu tekniğine inat "strobing" diye bir meret çıktı, "aydınlatma" diyorum ben kısaca.
Kontür yapmayan biri olarak aydınlatma olayına bayıldım.
Yüzü hem aydınlık hem canlı gösteriyor, aşağıda mankende olduğu gibi.
http://goo.gl/P9JPKf sitesinden alınmıştır.
Konuyu nereye bağlayacağımı sanırım anlamışsınızıdır :)
Bu sıralar çok kullandığım Flormar'ın "pink radiant" likit aydınlatıcısısizlerle de paylaşmak istedim.
Aslında pek "strobing" falan yaptığım yok ama :) 

Flormar Aydınlatıcı
Geçen sene Flormar'ın indiriminden aldığım likit aydınlatıcı oluyor kendileri,
ilk defa likit aydınlatıcı kullandığım için yorumlarım da çok geniş çaplı
olmayacak hanımlar, şöyle ki;
- Toz aydınlatıcılara oranla daha doğal durduğu kanaatindeyim.
- Kalıcılığı da yine toz ürünlere kıyasla iyi
- Likit yapıda olduğu için uygulamada kolaylık sağlıyor, dökülmüyor oraya buraya
- Eğer isterseniz baz olarak da kullanılabilir, ancak ben sadece aydınlatıcı olarak kullanıyorum

Flormar Aydınlatıcı
- Elmacık kemiklerime pıt pıt yapıp elimle yediriyorum cildime.
- Kaş altı içinde arada kullandığım oluyor, burun ve çeneme pek kullanmıyorum pembe olduğu
için makyajı kırmızı gösterir diye tercih etmiyorum.
- Elinizi korkak alıştırmanıza gerek yok çünkü çok pigmentli değil, yukarı fotoda Allah ne verdiyse
sürdüm ama bir alt fotoda gördüğünüz sonucu elde ettim.

Flormar Aydınlatıcı
- Ben 5 tl'ye almıştım halen satışta mı bilmiyorum.
- 18 ml tüpüyle oldukça bereketli.

Son olarak ahım şahım bir aydınlatıcı olmamakla beraber minimum parlaklık sevenlere
birebir :) Sizler bu ürünü kullandınız mı, yorumlarınızı bekliyorum.

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.