Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Eylül 2016 Çarşamba

Himalaya Herbals Neem Özlü Temizleme Köpüğü

Merhaba!
Uzun zamandır kullandığım hatta "favorilerim" videomda bahsettiğim ancak yazmaya
fırsat bulamadığım bir ürünü incelemeye alalım dedim bu postta.
Himalaya Herbals Neem Özlü Temizleme Köpüğü
İkinci şişeyi bitirdim ve severek kullandığım bir köpük.
Bugüne kadar pek çok temizleme jeli- köpük kullandım, bu köpüğe dair
söyleyeceklerimi kısaca yazmak gerekirse
- Cildimi germedi
-  Kurutma yapmadı
- Köpük formda olduğu için çok sevdim
- Himalaya markası paraben- sls- sles- fitalat içermiyor.
- Ürün 150 ml sık sık indirime giriyor 18 tl'den 10 tl'ye iniyor.
- Pek çok blogger günlük cilt temizliği için kullanıyor, ben makyajımı sildikten sonra
da bu köpükle yıkıyorum, daha sonra garnier temizleme suyuyla şöyle bir geçiyorum.
Kalıntı çıkmıyor diyebilirim.
- Hafif yapıda bir ürün olduğu için benim yazın favori temizleyicim oldu.

Benim yazacaklarım bu kadar ama sizlerin yorumlarını da bekliyorum canlarım :)


Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

4 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.