Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Nisan 2015 Perşembe

Kate Idol Eyes Maskara || İnceleme

Merhaba!
Ne kadar şanslı olduğumu hatta ballı olduğumu sizlere söylemiş miydim?
Aslına bakarsanız hiç şansım yoktur, ama bu sıralar nedense pek bir şanslıyım.
Watsons'ın yaptığı yarışmadan kazandığım Rimmel London Kate Idol maskaranın
inceleme yazısını yazmak için geç bile kaldım. Haydi hemen yazımıza başlayalım.

Kate Idol Eyes Maskara

 Koleksiyon ürünü olan swarovski taşlı rimelim oldukça göz kamaştırıcı görünmüyor mu?
Aslına bakarsanız sadece "swarovski" taşlarından ve Kate Moss imzasından ötürü
farklı yoksa aynı maskaranın taşsız olanını buradan inceleyebilir, Watsons'dan alabilirsiniz.

Kate Idol Eyes Maskara

Kıvrımlı kıl fırçaya sahip rimelin sürümü beni zorluyor, göz kapağıma bulaştırabiliyorum.
Akma yapıyor maalesef, göz altına dökülme de yapıyor.
İki veya üç kat sürdüğümde kirpiklerim birbirine yapışıyor.
Eksi yanları bunlar, peki hiç artısı yok mu?
Evet var!
Benim kirpiklerimi güzel uzatıyor ve güzel kıvırıyor. Dolgunluk çok olmasa da fena değil
diyebileceğim düzeyde. Daha önce Rimmel London markasına ait Scandaleyes Rocin'Curves 
rimelini kullanmıştım ve pek sevmemiştim, hiçbir özelliği yoktu.
Bu rimelin tasarımıda ona benziyor ama Scandaleyes'a göre daha iyi performans sergiliyor.
En uç kirpiklere ulaşıyor, tabii biraz dikkat yoksa her yerinize bulaşabiliyor, ya da ben
beceriksizim :( Islak bir yapısı var.
Kate Idol Eyes Maskara'nın 4 rengi varmış ancak Watsons'ın sitesinde iki renk seçeneği
var yazıyor. Fiyatı 17 tl. 

Kate Idol Eyes Maskara

En güzel özellği ise kapağının tasarımı, kapandı mı kapanmadı mı diye kontrol etmenize
gerek yok, çevirdiğinizde tık diye ses geliyor kapak kapanıyor.

 Bu tarz faklı ürün kullanmak isteyenler alabilir, deneyimleyebilir.
Benim için orta halli bir ürün. 
Siz bu rimeli kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum!

Takipte kalın!

3 yorum:

  1. Ambalajı çok güzel ama yaaa :) çok şanslısın bunu çok istiyordum ben :)

    YanıtlaSil
  2. cık, fırça hiç benlik değil gibi..

    YanıtlaSil
  3. wow ambalajida cok hosmus :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.