Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Nisan 2015 Cuma

Oje Hangi Oje ?

Merhaba!
Mübarek cumadan selamlar, sevgiler.
Hiç oje postu yazmamışım, aaaa... ne kadar  ayıp! 
Eksik kalamam, hemen yazmalıyım :) 

Kısacık tırnaklarıma koyu oje yakışmasa da inadına sürüyorum, süreceğim.
Seviyorum arkadaş, var mı diyeceğim?
Bu muhteşem renk ise Revlon'un  Bewitching 620 numaralı ojesi.

revlon, oje, watsons, bewitching,

Harika bir renk, bayılıyorum!
Tek katta opaklaşıyor. (bu opaklaşıyoru da bir süre anlayamamıştım, tek katta
rengini veriyor desek incilerimiz dökülmez ). Kuruma süresi ideal.
Yastık izi olmuyor.
Ancak hemen çıkıyor. Akşam sürdüm, ertesi gün öğleye doğru tırnak uçlarımdan
çıkmaya başladı. Sinir oldum :(  Hem de üzerine topcoat sürmüştüm. 
Koyu oje sürmek zor o nedenle en az iki gün çıkmadan kalaydı iyiydi :)

revlon, oje, watsons, bewitching,

İşte günün kısa postu arkadaşlar, okuduğunuz için teşekkür eder bu aciz kulunuza yorum
bırakmayı unutmazsanız sevinirim :)

Takipte kalmaya devam...

5 yorum:

  1. renk harika görünüyor ama çabuk çıkması çok sinir bozucu.. bence bi oje bir hafta dayanmalı:)))))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir nmiş canım.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada bekarsanız 1 hafta dayanması önemli olabiir ama evliyseniz öyle yada böyle çıkarıyorsunuz mecburen. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, bir ben deneyemedim sanırım revlon ojelerini henüz. çok şekermiş rengi ^^

    Bu arada ben Balköpüğünün yorum bırakma oyununa katılıp geldim ^^ Bir nail art blogger'ı olarak da oje yazısını buluverdim :) Ben de sizi beklerim. Hatta bir çekilişim de var ilgilenirseniz. Kocaman Sevgiler

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.