Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Nisan 2015 Cumartesi

Canım bu şaka uzamadı mı?

Merhaba!
Ne yazsam ne yazsam diye kara kara düşünürken yatağımda yorgan üstü battaniyeyle dolma 
 biber kıvamında oturduğumu gördüm. Bu halimi görünce yazının başlığından da  anlaşılacağı
üzere havalar hakkında yazmaya karar verdim. Yazılarım genellikle güncel olduğu için
Temmuz ayında okuyacak kişi pek bir şey anlamasa da DONUYORUZ!
Herkes hasta, bunalımda, bıkmış bir şekilde yazı bekliyor.
Ben bu "küresel ısınma" olayının tamamen uydurma bir şey olduğunu düşünmeye
başladım, hani nerede ısınma? Donuyoruz yahu!
Nisan ayında kar yağıyor, montlar botlar üzerimizde, bir türlü kat kat
giyinmekten kurtulamadık. İlkbahar'ın  hayali bir mevsim olduğunu düşünmeye başladım. 
Sürekli yağmur, fırtına olduğu için dışarı çıkıp işlerimizi de halledemiyoruz.
Evden çıkamayınca her şeyi kafaya takma halleri ve ardından gelen 'bunalım, depresyon'.
Ne yapalım işte insanoğlu yazı gördü mü "sıcaakkkk, yanıyoruz" kış geldi mi
"soğuk, üşüdük". Arsızız, hep bir şikayet, dert dökme hali.
Hiç şükür yok! Niyeyse öyle dert dökeyim dedim ama vazgeçtim.
Belki başka zaman yazarım, belli olmaz bana :) 
İlhamım gitti demiyorum da "başka zamana" diye geçiştiriyorum :)
Hep dolunay yüzünden  vallahi, yoksa çatır çatır yazardım ☺

Takipte kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.