Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Nisan 2015 Çarşamba

Pamuk Gibi Ayaklar İçin?

Merhaba!
Dört günlük bir aradan sonra yazımıza hemen başlayalım.
Ben bu dört günde ne mi yaptım?
One upon a time izledim. Üçüncü sezonda bırakmıştım izlemeyi, canım çok sıkıldı
dedim ki "beynim şöyle iyice köfte olsun" açtım dördüncü sezonu iki günde izledim.
Allah'ım bu nasıl bir dizi yarebbim !!! Bazı bölümlerinde yeminle içim şişmekten patladı.
O kadar saçmalamışlar ki neyi nereye bağlayalım diye didinip durmuşlar.
Dizi bitmiş beyler daha fazla uzatmayın bence, dördüncü sezonda final yapın, benden tavsiye :)
  Yabancı diziler  hakkında yazmayı ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz.
One upon a time'ın da kritiğini yapmak artık farz oldu.
Ama bugünün konusu masallar aleminde geçen sıkıcı bir dizi değil, ayaklarımız.


Çok şükür ki ayaklarımla alakalı çok büyük problem yaşayan biri değilim.
Katıldığım bir etkinlikte gönderilen kremi her duş sonrası kullandım.
Hatta annemin topukları çatlamaktan bitap düşmüş ayaklarında da kullandık.
Etkileri ise;
Benim zaten pammık olan ayacıklarımı daha yumuşattı, hafifletti.
Annemin çatlayan topuklarında ise hiçbir etki göstermedi.

ayak balsamı
Oldukça sıvı bir yapısı var. Kokusu güzel.
200 ml. oldukça bereketli.
Ürününün arkasında yazan ; sadece serinletmeye değil, ayakların bakımına da yardımcı olur.
Yooo canım hiç de bakıma yardımcı olmadın, güzelce yumuşattın, serinlettin o kadar.
Mesela işten geldiniz çok yorgunsunuz, sürün bu adını yazamadığım kremi bir de
çorap giyin yatın  ohhh misler gibi uyanın. Gerçekten rahatlatıyor.
Almaya'dan ithal bu ayak balsamını Gratis'den temin edebilirsiniz.

Aklıma gelmişken annemin topukları için kullandığı doğal kremini yazayım daha sonra.
Kendisi doğal şeylere çok meraklıdır da :)


Takipte kalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.