Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Nisan 2015 Pazartesi

Makarna Kutusundan Kalemlik Yapımı

Merhaba!
Olmadık işler peşinde koşmaya devam ediyorum.
Ne yapayım da bana iş çıksın diye dolanırken kuzenimin; "abla bana fırçalık yapsana" demesiyle hemen evde ıvır zıvır aramaya koyuldum ve kalemlik yapabilinecek en güzel objeyi buldum.
Haydi bilin bakalım ne buldum?
Neyse, sizleri düşünmeye sevk edip, sinir etmek istemiyorum zaten youtube videomu 
izleyenler biliyor :) Makarneks kutusundan fırçalık yaptım.

Detaylar videomda mevcut :)

Hazır videomu izlediniz kanalıma abone olmayı da ihmal etmeyin ☺



Makarna Kutusundan Kalemlik Yapımı

En çok sorulan soru ise; "cam boyama nasıl yapabilirim?"
Bu konuda çok bilgi sahibi olmasam da bir proje yapacağım.
Takipte kalın!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.