Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Nisan 2015 Çarşamba

"Real Techniques Core Collection" Fırça Seti

Merbaha!
Hayat ingilizce bilmeyip ingilizce şarkı söylemeye çalışmak kadar saçma, tüm sözleri 
uydurmasyon söyleyip çorba olan kafam kadar bulanık. 
Yo yo kafam iyi değil, sadece biraz (çok) sıkılıyorum.
Bahar'dan herhalde, geçer inşallah.
Bu melankolikliğin önüne geçebilecek tek şey yazmak galiba!
Haydi hemen başlayalım :)
Konumuz "Real Techniques Core Collection Fırça Seti"
Ben bu seti daha Rt Türkiye'de yokken Amazon'dan almıştım.
Yazısı burada tık.


Buffing Brush; En fazla beş kez kullanmışımdır.
Expert Face Brush aldığım için bu fırçaya pek ihtiyaç duymadım,.
Bir de çok büyük geliyor fondöten için, pudra için de kılları sık.
Kutusunda pudra ve mineral fondöten için kullanıma uygundur diyor.
Ben pek sevemedim bu fırçayı , uygulamada expert face brush ile aynı gibi ama
büyüklüğü nedeniyle pek tercih etmiyorum.

Contour Brush; Kontür ve aydınlatıcı uygulamak için bu fırça.
Kontür için bana biraz geniş geliyor ama aydınlatıcı için doğal bir bitiş veriyor.
Allık için bile kullanabilirsiniz kılları çok yumuşak.

Pointed Foundation Brush; Setteki en gereksiz fırça.
Neden böyle bir fırçayı bu sete koymuşlar bilmem.
Kapatıcı için kullanılıyormuş.
Vallahi ben eğer iki fondöten kullanacaksam, karıştırma fırçası olarak
kullanıyorum. Göz altı kapatıcısı için falan kullanayım dedim ama cık, olmuyor.
Çok problemli bir cildim olamadığı  ve ayrıca kapatıcı kullanmadığım için öylece duruyor.

Detailer Brush;  Detay fırçası.
Ruj fırçası yaptım ben bu miniği.
Koyu renk rujları sürmek zor, hep taşırdığım için bana yardımcı oluyor.

Siz istediğiniz fırçayı istediğiniz uygulamada kullanabilirsiniz.
Nasıl ve nerede kullanılması gerektiğine bakmayın, eliniz nasıl alıştıysa onu kullanın.


Unutmadan geçen günlerde gazetelerde okuduğum bir haberi instagram'da paylaşmıştım.
Kısaca sizlere de haber edeyim. Avustralya'da yaşayan 27 yaşındaki Jo Gilchrist
arkadaşının makyaj fırçasıyla sivilcesini kapatmaya çalıştı ve "Stafilokok"bakterisini kaptı.
Omuriliğine ilerleyen bakteri nedeniyle yürüyemeyen anne 3 ay tedavi görecek ve günlük
işlerini yapmaya başlayacak. Haberin detayları için tık.
İşte ibretlik haber arkadaşlar, bu fırçaları alıyoruz, kullanıyoruz ama ciddi anlamda 
hijyenik  tutmak gerek. Ben elimden geldiği kadar yıkamaya çalışıyorum.
Özellikle fondöten fırçamı 2-3 kullanım sonrasında yıkamaya özen gösteriyorum ve kimseyle
paylaşmıyorum.


"Real Techniques Essentials" setinin yazısı için tık.


Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.