Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Temmuz 2015 Pazartesi

Bayram Bitti! Eeee Şimdi?

Merhaba!
Bir dargın, bir barışık süregelen hayat maceramda  Ramazan Bayramını  geride bıraktık.
Her zaman olduğu gibi tatil ve güneşin tadını çıkaranlara saydırdığımız şu günlerde
şehirde kalan garibanlar olarak hayatın en mahrem yerine tutunmayı kendimize
görev bildik. Görüldüğü üzere kıskançlık tavan ben de :)
Bayramda akraba ziyareti yapanlara, baklava, sarma, kolonya, çorap ve şekerden
oluşan bu bütün kampanyayı %100 bedava sahip olan uzak veya yakın kan bağım bulunan, bulunmayan herkesi "sevgiyle" kucaklıyorum.
Bu kampanyadan kalan sohbetleri derledim sizlere, hadi bakalım ne inciler dökülecek :)

1) Nedense bu "akraba sohbetleri" sürekli 
"senin paran çoksa benim de çok" ya da "benim kızım evli bak sen evde kalmışın",
"benim çocuğum yeni araba aldı", "tatile Bodrum'a gidiyorum, sen nereye gideceksin
gibi gibi.... saçma sapan  sidik yarışı muhabbetine giriyor. Aycan
o kolonyayı ağzınızdan içeri boca etmesini bilir ama "yaaa sabır" der.


2)  "Facebook'da seni ekledim neden kabul etmedin?"
Etmedim ya, Allah Allah sevmiyorum lan ben seni,
"yılışıksın hem de yalancısın neden kabul edicem" demek geliyor içimden ama genelde
cevap boynum bükük, ses tonum yavaş bir şekilde "çok facebook kullanmıyorum ya" oluyor.


ramazan bayramı

3-) Facebook falan bitti şimdi sıra instagram'a geldi, maşallah beni ne yapıp edip
buldukları için kaçacak yer kalmıyor en son blogu ve youtube kanalını da bulmuşlar.
Yaşasınnnn :) Tabii ki ben saklamıyorum kendimi "mal" gibi meydandayım ama
bu blog işini pek söylemiyorum yakınlarıma, bizim akrabalar dedektif gibi
videoları falan izlemişler, neyse kaçınılmaz sonumdu zaten. 
Haydi bakalım gelsin sorular " nasıl çekiyorsun, para kazanıyor musun?" :))
Offff offfff diyor bi sonra ki maddeye geçiyorum.


4-) Misafirler hakkında atıp tutmak ne kadar doğru?
Valla bence doğru çünkü yazmazsam çatlarım.
Anlamadığım herkes herkesin her bokunu bildiğini halde neden bu kadar
"ben iyiyim" çabası.
 Tamam iyisin, zenginsin, çok arkadaşın var, Bodrum'un imbatını seviyor  yüzüne
hafif dokunuşlar yaptırıyorsun, bütün arkadaşların doktor, evin çok güzel, çok iyi yüzme biliyorsun,
gezmediğin yer kalmamış. 
BANANE BANANE BANANE.
Sen insan ol önce, yalnızlığını örtbas etmeye çalışma, bu söylediklerin psikolojik rahatsızlık,
neyi ispata çalışıyorsun, kimsin, nesin? Diyemedim ya la :)

Oldum olası kendini met eden insanları sevmem, annem hep söyler "sen kendini met etme,
başkaları etsin" bırakın boş konuşmayı akrabalar, arkadaşlar. Neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz biz, merak etmeyin, sizin sallama ütopik hayal dünyanıza da;  heeee... deyip geçiyoruz işte, dinliyoruz öyle.

Bu kadar şikayet yeter diye düşünüyorum, sıra geldi sizin hezeyanlarınıza,
bu bayram ne geyikler döndü; kimin kızı kocaya kaçmış, kimin oğlu karıyı boşamış,
kim batmış, kime miras kalmış, kimin evliliği bitmek üzere, kim nereden ev almış,
tatile nereye gidilmiş, parayı kumarda yiyen kim, kimin gelini fettan, geçimsiz?
Hadi dedikoduları alayım please :))

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair



8 yorum:

  1. Aycan bayramlar eskisi gibi olsaydı bendeki dedikodular yeterdi herkeslere^^ Ama şimdi o dedikoduları bile özlüyorum bazen, gizliden kulak uzatıp az duymaya çalışmadık bayram toplaşmalarında konuşulanları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramlar eskisi gibi değil ama dedikodular aynı diyoosun :))

      Sil
  2. haha harika dedikodulu bir bayram geçirdim ben de ...

    YanıtlaSil
  3. Ya şu yazdıklarını kahkaha atarak okudum zira her maddesini ayrı ayrı yaşadım :D Benim de instagram ve blog hesabımı keşfetti akrabalar :D Para kazanıyor musun,ürünler bedava mı geliyor,bana da blog yapalım diyen mi ararsın, Seda okul bitiyor evlen artık bak x şahıs da evlendi sıra sende diyenler mi :D Hislerime tercüman olmuşsun resmen :D ya kime ne arkadaş kim nereye tatile gitmiş kim kiminle ne zaman evlenecek insanı deli ediyorlar =))

    YanıtlaSil
  4. Allah en kısa zamanda sana beyaz atlı bir prens versin, bayramlar artık sizin için sadece gezmekten ibaret olsun. Süphaneke dinimiz amin :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.