Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Temmuz 2015 Salı

Ne Dinliyorum?

Merhaba!
Bursa'da hava 35° yanıyoruz çatır çatır, oruçluyken değil dışarı çıkmak konuşmak bile
zor, haliyle ne fotoğraf çekebiliyorum ne de yazabiliyorum.
İdare edeceğiz, siz sevgili okuyucularımla çok sevdiğim deli gibi dinlediğim 
3 şarkıyı paylaşmak istedim. Müzik nasıl bir güç, nasıl bir şifa!
Dinlerken deli gibi heyecanlandığınız şarkılar var mı?
Yoksa ben de bir tuhaflık mı var ? ☻



Alicia Keys - New York


Coldplay- Trouble 



First Aid Kit - My Silver Lining

Favorim First Aid Kit - My Silver Lining  bayıldım.
Takarım ben bu şarkıya şimdi iyice, bıkmadan dinlerim :)




7 yorum:

  1. Benim yıllardır en favorim, Alicia Keys - Newyork :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alicia Keys ♥ Çıktığı günden beri severim hatunu, sesi buğulu :)

      Sil
  2. my silver lining ciddi iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  3. coldplay sanırım her şeye iyi geliyo :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.