Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Temmuz 2015 Pazartesi

Bitenler #2

Merhaba!Her şeyden bi haber olup, elinde Channel çantası, ayağında Louboutin ayakkabılarıyla
gezinen yanına da bir iki ünlü arkadaş yapıp ortamlara akan güzellik abidesi kızımız sana da merhaba! Eğer bok atma işlemi  bittiyse benim bitirdiğim ürünlere geçelim :)
Çok fenayım ben :)))


Rituel de Beaute ısıtıcı bant; adet sancısı için 2 adet ısıtıcı ped var kutunun içinde.
Biliyorsunuz sıcak her zaman sancının yanındadır. Şahsen ben sıcak su torbası
olmadan bu sancılı dönemi geçiremiyorum.  Bu bantları iç çamaşırınızın üzerine
karın bölgesine yakın yere yapıştırıyorsunuz, ısıyı hiddediyorsunuz.
Gece uyarken bantları çıkarmanız tavsiye ediliyor.
Rahatlatıyor sadece, fazla bir etki beklemeyin :)

Seranem vucüt şampuanı; biraz zor durulanması ve kokusunun hiç kalıcı olmamasının
yanında daha ne eksisi var diye düşünüyorum. Genel olarak vucüt şampuanı sevmem zaten
bu da benim için olmasa da olur listesinde.

HC Hair Care; sevemedim, olmadı, yapamadım :) 
Şaçlarım boyasız, hiç boyamadım o nedenle mi oldu bilmiyorum ama
acayip derecede saçlarımı kabarttı ve elektiriklendirdi. 
Bana yaramadı Hc Hair Care :(

Garnier makyaj temizleme suyu ; bayılıyorum bu ürüne.
ikinci şişem de bitmek üzere ayrıntılı yazısını yazmak şart oldu.


Beauty Spell; nemlendirici losyonu kullandım harika bir kokusu var ama
hiçbir nemlendirme özelliği yok. Şöyle desem daha doğru olur, nemlendiriyor
ama anlık, sonrası foss bir ürün.

Ceradolin losyon ; harika bir ürün, denemenizi tavsiye ederim.
Yazısını okumak isterseniz buyrun.

Benri pamuk; bildiğin pamuk :)

İpek ve İpelina pamuk; İpeğin yeşil organik pamuğunu sevdim.
İpelina ise İpek markasının yeni ürünü. İkiside güzel pamuklar.
Zaten marketlerede kolay ulaşılabilir olması tercih sebeblerimizden.

Rexona roll on; galiba artık roll-on kullanmaktan vazgeçicem.
Terlemeyi önlüyor mu? Evet! 
Ama ama bu alüminyum olayı biraz canımı sıkıyor, zaten problemli koltuk altlarına sahibim.
Deodarantlarını deneyelim bakalım nasılmış.


Clinique nemlendici;   kışın severek kullandım, bittiği için üzgünüm, tekrar alacağım


Burt's bees dudak nemlendirici; bitirdiğim ilk dudak nemlendirici, kendimi tebrik ediyorum.
Ballı olan nemlendirici biraz ağır bir kokuya sahipancak nemlendirmesi güzel.


Bioderma Sebium hydra; bayıldım ben nemlendiriciye, harika harika.
Tester olduğu için hemen bitti, elimde ki yüz kremim bitince hemen tam boyunu alacağım.


Otacı argan el kremi; bayıldım ben bu el kremine, nasıl bitti anlamadım bile.
Evde kapışıldı adeta, çok güzel nemlendiriyor. Alınacaklar listemde :)

Flori di Bach; sabır otu içeren sabun, kullandım bitti. 
Yüzümü yıkadım ve sevdim, Gerginlik hissi yaptı ama çok az.
Sabun severler kullanabilir. Sabır ile alakalı pek bir faydasını görmedim :)

Mayon maske; kil maskesi severler buraya :)
Kullanmadan önce sıcak suda bekletiyorsunuz ve öyle kullanıyorsunuz.
Haftalık bakım için ideal.


Benim bitirebildiğim ürünler bunlardı, valla bravo bana :)
Sizin bu ürünlerden kullandığınız var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum!

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair


6 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.