Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Temmuz 2015 Cuma

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

Merhaba!
Misstanbulazzi beni "hakkımda bilmediğiniz 11 şey" tagına davet etmiş, kendisine
teşekkür ediyorum, uzun zamandır tag yapmıyordum iyi oldu, ne yazsam diye düşünürken
sorulara cevap vermek eğlenceli olacak, özlemişim :) 
Gerçi siz benim hakkımda her şeyi biliyorsunuz ama olsun :)


1- Neden blog yazmaya başladın?
Hiç bilmeden başladığım "blog yazma girişimimi"
önce yaptığım ahşap boyama ve kedin yap işlerini paylaşmak için açtım, ancak
benim için yazmak, paylaşmak tutku haline geldi. 
Galiba en önemli nedeni bana iyi gelmesi, terapi yöntemim olması.
Yazmadan yapamam! 

2- Hayatta en çok ikilemde kaldığın ve doğru karar verdiğin an neydi?
Siz planlar yaparken Tanrı gülümsermiş, yani demem o ki siz ne yaparsanız
yapın her şey olacağına varır. Şimdi soruyu tekrar tekrar okuyorum ve aklıma direk
bir nişan hadisesi geliyor. Çok uzun zaman önce yaşanan ve tarihin tozlu sayfalarında
yerini alan bu olay için diyebileceğim tek şey "iyi ki olmamış."

3- Mutluluk senin için ne ifade ediyor?
Hayatta hırsları ve egoları bir kenara bırakınca geriye ne kalır?
"Huzur" benim için tek mutluluk sebebi.
Aşk meşk işlerinde şansım yok, o nedenle  gün batımında sevdiğim bir şarkıyı
dinlemek benim için mutluluk sebebi. Hayaller kurmaya gerek yok, bulunduğunuz durumdan
memnun olmayı öğrenmeniz gerekiyor. Her ne kadar beceremesekte.

4- Kendin için oluşturduğun gizli bir tarifin var mı?
Tarif derken Berrak neyi kast etti yemek mi, yoksa cilt bakımı mı?
Ben bu soruyu cilt bakımı için yaptığım bir tarifi paylaşarak cevaplıyorum.
 Buradan okuyabilirsiniz.

5- En Sevdiğin kitap(lar)?
Küçük Prens kitabını 100.000 kez okusam bıkmam herhalde.

6- Benim için olmazsa olmaz dediğin makyaj ürünü ve markası? Neden?
Makyaj ürünlerine de doydum galiba, bitenin yerine yenisi geliyor ama
fondötenleri çok seviyorum, özellikle Rimmel Wake me up'ın cildimde duruşunu
çok seviyorum.

7- Hangi blogger veya vlogger ile tanışmak isterdin? Neden?
Bu "ünlü" blogger diye tabir ettiğimiz götü kalkmış hiçbir bloggler ve vlogger
ile tanışmak istemiyorum. En azından kiminle tanışmak istemediğimi biliyorum  :)

8- Kendini motive etmek için ne yaparsın?
Müzik dinlerim ♥♥♥

9- Diyelim ki piyangodan 100.000 lira çıktı. Yapacağın şsey(ler) ne olurdu?
Önce çok çok çok alışveriş ve uzun bir seyehat yapardım.
Dünyayı görmeyi istiyorum özellikle Machu Picchu antik kentini.



10- En unutulmaz anın neydi?
Genelde bu soruya hep "mutlu" olduğunuz anları yazmak istersiniz.
Benim için "unutulamaz an" diye bir şey yok çünkü ben unuttuğum zaman tam unutuyorum,
üzücü şeyleri de yazmak istemiyorum.

11- XYZ hava yolları sana çift kişilik gidiş ve dönüş bilet hediye etti.
Ama gideceğin yerde ne yazık ki 3 saat kalabileceksin hangi noktaya ve kiminle gitmek 
isterdin?
 Güzel bir soru :) 3 saat sürem varsa yakın bir yer tercih ederdim, Yunanistan olabilir.
Kiminle gitmek isterdim, sevgilim ile diyeceğim ama ütopik bir hayal olacak :)
Kuzenimle gideyim hadi :)


Ne uzun cevaplar yazdım, çok iyi geldi bana bu post :)
Şimdi benim 11 sorum neler olsun ?
Hemen başlayalım!

1-  Blog yazmak için ne gibi özelliklere sahip olmak gerekir?
Herkes blog yazabilir mi?
2-  Severek takip ettiğin, yazı dilini sevdiğin bloggerlar kimler?
3- 3 kelimeyle kendini ifade etmen gerekse bunlar ne olurdu?
4- Almadan yapamam dediğin, bittikçe aldığın kozmetik ürünü?
5- En sevdiğin yabancı/yerli dizi?
6- Totemlerin var mı?
7- Biraz özel hayat konuşalım mı? :)) Hayatında biri var mı?
İlişkiler hakkında düşüncelerin? 
8-  Sosyal medyanın hayatında ki yeri? En çok kullandığın sosyal medya?
9-  Canın çok sıkıldı, işin içinden çıkamıyorsun kendini iyi hissetmek için ne yaparsın?
10- Şu sıralar dinlemeyi en sevdiğin şarkı ?
11-  Şu an hayatında olmak istediğin yerde misin? Mutluluk, huzur, aşk seninle mi? :)

Kimleri etiketliyorum;
Hadi bakalım cevaplarınızı bekliyorum kızlar :)
Cevaplarınızı verdikten sonra sizlerde 11 soru hazılamalı ve blogger arkadaşlarınızı davet
etmelisiniz. Ve evet soruları hazırlamak biraz yorucu :)) Kolay gelsin :)


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

6 yorum:

  1. Tatlım çok güzel olmuş cevapların :) çok teşekkür ederim katıldığın için :)

    YanıtlaSil
  2. Küçük Prens kitabını geçenlerde görüp tekrar aldım, harika kitap hakkaten^^

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimli cevaplar doğallık içerikli :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.