Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ocak 2014 Pazartesi

♥ Bebek Odası için Kapı Süsü Yapımı ♥


Merhaba!
Cumartesi günü Naim Yaman'ı kucağımıza aldık. Çok şükür. İkinciye hala oldum.. 
Hem hastane odası, hem de bebeğin odası için yapmıştım bu kapı süsünü.
Biraz acele işi oldu ama idare eder.
Bakalım nasıl yapmışım?☻☻



İnce mdf'ye çalıştım. Mobilyacılardan yada hobi marketlerden bulabilirsiniz.
Cadence'in beyaz ve açık mavi rengini bir kaba koydum ama çok karıştırmadım.
Düz bir şekilde boyadım. 


Beğendiğim dekupaj kağıtlarını ve harflerin çıktısını aldım.
Dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. 
Hoşgeldin yazısını tuhafiyeden aldım. Bantladım yerini belirlemek için hemen yapıştırmadım.
Vernik atmadan yapıştırmadım.

Sprey vernik attım ve harflerin etrafını boyutlu boncuk boya ile geçtim.
Son hali. 
Etrafına ki tüyü de tuhafiyeden aldım. 
Hoşgeldin yazısı gitmiş yerine maşallah gelmiş :)




Hastane dekoru ve süsleri Naim Yaman'ın ananesi hazırladı.



Çok cüzi bir rakama sade ve şık bir oda oldu.
Güzel şeyler için çok paraya gerek yok. Biraz araştırma ve çalışma ile her şeyi yapabilirsiniz.


♥ Sevgiler ♥




8 yorum:

  1. Acele işi böyleyse detay çalışmayı merak ettim doğrusu..Bence gayet güzel olmuş emeğinize sağlık.Naim Yaman da hoşgelmiş Allah analı babalı büyütsün inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş canım ellerine sağlık. Naim Yaman bebeğin yaşı uzun olsun bir ömür boyu mutlu olsun. Senin de ikinci kez hala oluşunu kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim cnm :)) bakalım oğlan halası olmak nasıl bir şey ♥ göreceğiz:)

      Sil
  3. Allah analı babalı, sağlıklı uzun ömürler versin canım. Yakın zamanda ben de hala oldum, çok güzel bir duyguymuş, gerçi sen ikinciye olmuşsun. Tecrübeli halasın yani :)) Kapı süsün şahane olmuş, sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  4. vallahi süper olmuş bende kapı süsü yapıyorum ama daha bitiremedim size fotoğrafları atarım. Sizinki gibi profesyonel çalışma değil ama idare eder şimdilik ellerinize sağlık canım.

    Naim yaman gelmiş hoşgelmiş, allah sevgi ile sağlıklı sıhhatli büyümeyi, nasip etsin.

    YanıtlaSil
  5. merak ettim cnm hemen yayınla görmek istiyorum :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.