Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Nisan 2014 Salı

"Konjac Sponge" İnceleme

Merhaba!
Beni yazmaya teşvik eden, kullanmak için can attığım %100 doğal,
Konjac bitki kökünden elde edilen liflerden yapılan Konjac yüz süngeri.
Zamanında siyah noktalardan kurtulmak için yüzüne; anne tavsiyesiyle kese yapan ve 1 hafta suratı çizik içinde gezen biri olarak bu kadar yumuşak bir peelinge cildim alışık değil. :))
Şaka şaka! valla 1 haftadır kullanıyorum öyle bir alıştım ki, sabah kalkarken, gece yatarken konjac'ım da konjac'ım diye elimden düşürmüyorum. 

Uzaydan gelmedi! Kim üretiyor bu mucize ürünü?
 Konjac Sponge Co.Bir İngiliz firması. 1500 yıllık Japonya'nın şifa bitkisi,
Konjac'tan yapılan bitki lifi süngerleri İngiltere, Avrupa ve dünyadaki birçok ülkeye
tedarik ediyor. Dünyanın en saf ve temiz  sularının bulunduğu, UNESCO tarafından
koruma altına alınan Kore'deki  Jeju adasında Konjac bitkisinden üretilen
Konjac süngerleri; aşırı hassas, akneli ciltler ve bebekler içinde kullanılabiliyor.
Çeşitli Fransız killeriyle harmanlanarak her cilt tipi için ayrı geliştirilen Konjac yüz süngeri
Konjac Sponge co. tarafından AB standartlarına uygun olarak üretiliyor.

Yararları nelerdir?
* Cildi canlandırır
* Hassas bir şekilde cilde peeling yapar.
* Cilde doğal bir ışıltı katar. 
* Kan dolaşımını hızlandırır.
* Ölü hücreleri temizler, yeni hücrelerin oluşumuna yardımcı olur.
* Kir, yağ, siyah noktaları ve gözenekleri derinlemesine temizler.
* Extra yumuşak doku sayesinde hassas ve egzamalı ciltler de kullanabilir.

Nasıl kullanılır?
En sevdiğim kısıma geldik :)))
konjac sponge
İşte karşınızda şeker gibi duran Konjac süngerimiz.
Kuru halini görüyorsunuz.
Pembe rengi; yorgun, yıpranmış ve cansız ciltler için.

konjac sponge
Kullanmadan önce ıslatıyoruz, hemen yumuşacık oluyor.

Fazla suyu nazik bir şekilde sıkıyoruz.
İsterseniz temizleme jeliyle,  isterseniz jelsiz kullanabilirsiniz.
Ben; önce yüzümü temizliyorum daha sonra jel falan kullanmadan dairesel hareketlerle
uyguluyorum. Zaten o kadar yumuşak ki, beni bıraksan akşama kadar yüzümü temizlerim :)
Konjac ile cildimi temizledikten sonra, tonikle cildimi siliyorum ve nemlendiricimi sürüp mışıl mışıl uyuyorum.
(yalan ben çok zor uyurum :))
İlk kullanımdan sonra bile cildinizde yumuşaklığı ve ferahlığı hissedeceksiniz.

konjac sünger
Yüzümüz yıkadık, işimiz bitti ya sonra?
Yıpranmasını ve ömrünü uzatmak için süngeri buruşturup, bez sıkar gibi sıkıp bırakmayın! 
Yer bezi değil sonuçta :)  
%100 doğal olduğu için ömrü kullanıma bağlı olarak 1-3 ay.
Özenli kullanımda 3 ay rahat kullanılabilir.
Kuruması için rutubetsiz bir ortamda süngeri ipinden asın.
Ben fotoda göründüğü üzere; biraz suyu süzüldükten sonra balkona asıyorum.
Kuruyunca sertleşiyor, sakın korkmayın suya girince yumuşacık oluyor.

Aman benim cildim şöyle kuru, benimki yağlı dediğinizi duyar gibiyim.
Telaşe gerek yok! Her cilt tipine uygun bir Konjac sünger var!
Kırmızı Fransız kil
Kuru ve olgun ciltlere

Bambu kömürü
Genç yağlı, sivilceli ciltlere

Yeşil Fransız kil
Karma ve yağlı ciltlere

%100 saf
Her cilt tipine göre

Cilt temizliğini eğlenceli hale getiren, benim gibi;
 "ayyyyyy offf çok zor geliyor yüzümü yıkamak"diyen,
tembellerin bile elinden düşmeyeceği bir ürün. 

Unutmadan! 
Süngerinizi kullandınız yıprandı, atacaksınız, dur güzel insan! Dur iki dakika!
Atma hemen!, Annenin her gün konuştuğu o güzel çiçeklerin dibine ya da 
 babanın özenle baktığı bahçeye konjac süngerini gömebilirsin. 

Daha fazla bilgi ve satış noktaları için  seni şuraya alalım.
Konjac süngeri Harvey Nichols ve seçkin eczanelerde bulabilirsiniz.
Lila kutuda da satışta ☺ Satın almak için TIK

Sizler Konjac süngeri kullandınız mı?
Kullandıysanız beni yorumsuz, bir başına bu garip ellerde bırakmayın!


♥----- Sevgiler-----♥

2 yorum:

  1. Cok yumusak, caktirmadan peeling yapiyor kerata :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bu kadar yumuşak bir süngerden bunu hiç beklemiyorsun ama maşallah ışıl ışıl yapıyor :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.