Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Şubat 2014 Cumartesi

Hoş geldin 2014 çekilişi (Katılım Sona Erdi!)

Merhaba!
Tüm bloglarda yeniyıl çekilişleri yapıldı. 
Ben de uzun zamandır ertelediğim ama hep aklımda olan 3. çekilişimi gerçekleştiriyorum.
Karınca kararınca sizler için seçtiğim hediyeler;

çekiliş 4 ocak- 4 şubat 2014


çekiliş 4 ocak- 4 şubat 2014

çekiliş 4 ocak- 4 şubat 2014

çekiliş 4 ocak- 4 şubat 2014


çekiliş 4 ocak- 4 şubat


 - Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner- İntense Black
- Watsons Magic Balm
- Rimmel London Allık- Coral
-Maybelline- Rocket Rimel
-Ecotools Göz Fırça Seti
-Alix Avien Far Paleti
-Avon color trend Melon Drama ruj
-Flormar no: 108 Kalem
- Rimel London Kate Moss Ruj- no 19
- Loreal -Temizleme Mendili
- Kalyon oje- no 219
- Organix Kil Maskesi
- Nivea  Temizleme Maskesi
-Avon Advance techniques styling saç spreyi
- dalan d'olive el kremi
-Essence sun club 02 long beach palet
- Veeee  Dekupaj tekniği ile yaptığım Marilyn Monroe temalı ahşap kutu.

 Blog'dan katılacaklar için  Şart
Blogumu Gfc' den ve Google+'dan  takibe almanız ve  bu postun altına mail adresiniz ile birlikte; en sevdiğiniz yada makyaj yaparken vazgeçemediğiniz ürün hangisi yazmanız. :)) merak ediyorum. :)) Son katılım 1 Şubat.

- Çekiliş blogumdan ve instagramdan olacak
- İster instagram'dan isterseniz blogdan katılın.
- Sadece çekiliş için açılan bloglar katılamıyor.
- Hem blog hem de instagramdan  da katılabilirsiniz +2 hakkınız olur şansınız artar :)


instagram'dan katılacakların tek yapması gereken 
instagramdan takip edip http://instagram.com/aycn_hayatadair
 Bu fotoyu  @aycn_hayatadair  #hayatadair hastagi ile paylaşmak.

çekiliş 4 ocak- 4 şubat 2014



Blogger arkadaşlarım bloglarında duyururlarsa sevinirim.

Sevgiler :)




191 yorum:

  1. canım sanırım ilk katılan ben oluyorum galiba..
    bloğunu gfc ve google+ takip ediyorum idil güven koçaş olarak..
    instagram da ise idilgvn olarak takip ediyorum.. oradan da paylaşacağım..
    favori ürünlerim ise golden rose mineral terracotta pudram, flormar pretty compact allığım ve oriflame lash extreme maskaram..
    mail adresim ise idilguven@msn.com
    sevgiler..
    herkese bol şanslar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ilk katılan sensin bol şans :)) teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  2. Merhaba canım çekilişin hayırlı olsun umarım bol katılımlı olur :)

    Blogunu Yaseminniey Krsygt adıyla takip ediyorum.

    Adım Nurgül Karış.

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    En sevdiğim ürünüm BB kremlerim :)

    Google + Yaseminniey Krsygt adıyla çevrelerimde eklisin : https://plus.google.com/u/0/100045726474994448698

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bende seviyorum ama elimde missha markası var ve koyu kalıyor kışın,yazı ayında ise elimden düşmüyor :) bol şanslar

      Sil
  3. en sevdiğim ve vazgeçemediğim ürün sürme yada göz kalemidir tek bunu sürsem bile yeter çoğu zaman bana =) o derece yani
    ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. selamlaar bende geldiim:)
    kıvırcık marul olarak gfc ve google + dan takipteyim :) en sevdiğim ürünler golden rose lip balm, maybelıne rocket rımel .
    güzel bir çekiliş olmuş sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  5. mailimi yazmamışım damlaozgoren@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  6. ayfer çakmak olarak gfcden takipçinizim googel+daydım ayrıca. En sevdiğim makyaj malzemem, vazgeçemediğim flormar pırıltılı göz kalemim bir de max factor rimelim bir de pırıltılı vişne tonlarındaki rujum mail adresim aymutfak01@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. http://yumudukumut.blogspot.com/2014/01/hayata-dair-hosgeldin-2014-cekilisi.html
    https://twitter.com/tubaonde/status/419567545046151168
    https://www.facebook.com/tubaonde/posts/578702158873821
    https://plus.google.com/u/0/+Tuba%C3%96nde/posts/KNdtrwXi9kh
    şartlar tamam sevgiler
    Tuba Önde
    tondeumut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba gfc:duyqu.m g+:duygu ft
    Makyaj yaparken color tattooları mutlaka baz olarak kullanıyorum.:)
    duyguft@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. color tattooları baz olarak kullanmak fikri iyiymiş çünkü sabitleniyor göze deneyebilirim :) bol şans

      Sil
  9. Merhaba,
    Blogu GFC ve G+dan Tuğçe Küpeli ismiyle takip ediyorum.Makyaj yaparken vazgeçemediğim ürünler Garnier göz altı kapatıcısı ve Loreal glam shine rujlar :-)
    Instagramdan takipteyim ve fotoğrafı paylaştım http://instagram.com/p/iwumgjOgrM/
    Sevgiler tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. loreal glamshine rujları merak ediyorum :)) bol şans

      Sil
  10. merhaba...
    gfc: asabi cadı
    google+: tuğba iğde
    mail: tugbaigde@hotmail.com
    benim vazgeçilmezim rimel...

    YanıtlaSil
  11. http://lilithinalemi.blogspot.com/2014/01/cekilis.html
    Blogunu zaten takip ediyormuşum.Google+danda izlemeye aldm
    Ayrıca hiçbişey sürmesem pudra sürerim .Pudram benim vazgeçilmezim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol şans :) bende eskiden pudra sürmeden çıkmazdım ama şimdi kullanmıyorum sadece fondöteni sabitlemek için kullanıyorum. cildimi kurutuyor :(

      Sil
  12. Merhaba ,
    Gfc ve google + dan ekledim.
    http://mervelil.blogspot.com/2014/01/hayata-dair-hosgeldin-2014-cekilisi.html
    Makyajımda The balm schwing eyeliner ve maybelline bb krem kullanmayı çok seviyorum :)
    monsoon1718@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maybelline kremi yazın alıp denemek istiyorum bende :) bol şans

      Sil
  13. gfc yıldız
    g+ yıldız yıldız
    instagram ni7035 (ordanda katıldım)
    takipdeyim

    vazgeçemediğim corrector ve concelear gözaltlarım çok kötü durumda olduğundan mecburrrr;)
    isevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Blogunu ve google + Julide Tunalı olarak takipçinim :) Eyeliner benim vazgeçilmezim hiçbişey yapmasam bile eyeliner illa olacak gözümde :)

    http://ikizkedi.blogspot.com/2014/01/cekilis-var-dostlar.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy dalgınlığa bak :) mail adresimi unutmuşum tunalijulide@gmail.com

      Sil
    2. vakit bolsa makyaj yapmak için süper yoksa uzun sürüyor sürmek :(( elim biraz daha alışması gerek :) bol şans

      Sil
  15. her iki taraftanda behiye aylin akayoğlu olarak takip ediyorum :) instagram üzerinden bhyln kullanıcı adımla paylaştım. Şu aralar garnier in son çıkardığı uzun kutulu olan bb krem favorim. istisnasız aşırı seviyorum her gün kullanıyorum ve faydasını cildimde görüyorum. birde yaz kış flormar bronzing pudra severim :)
    behiye.aylin@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flormar kendini aştı zaten kaliteli ürünler üretiyor :) bol şans

      Sil
  16. Merbaha takipteyim :) e-mail defneela97@gmail.com avon un lipglosunu çok seviyorum rujun üzerine çok yakışıyorlar bence :)

    YanıtlaSil
  17. selamün aleyküm :)
    GFC G+ (Emine KATIRCI)
    makyaj yapmıyorum ama en sevdiğiniz ürün ne derseniz rujları seviyorum :)
    eminekat93@gmail.com
    şanslı olmak dileğiyle
    hayırlı geceler:)

    YanıtlaSil
  18. merhaba ...
    pnrkrmgl adıyla blogunu takip ediyorum pınar kerimoğlu adıyla da goggle + dan takipdeyim instangaramdan da pnrkrmgl adıyla takipdeyım herkese bol şans diliyorum teşekkürler...
    mail.: pnrkrmgl@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar :)
    Melis Çakır adıyla gfc, bloglovin ve g+ dan takipteyim..
    maskarasız yaşayamam, son zamanlarda avon mega effects favorim :)
    sevkiyemeliscakir87@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. hem google'dan hem gfc'den aynı adla takip ediyorum..
    çekilişi hem facebook'ta hem twitter'da paylaştım şart olduğu için değil ama duyulsun diye..

    en sevdiğim makyaj malzemesine gelirsek rimel olabilir ama göz kalemi de olabilir ikisini gerçekten bir bütün gibi görüyorum birbirlerinden ayırmak çok zor :)

    son olarak e-mail adresim gvzkitapkurdu@gmail.com herkese bol şans diliyorum hediyeler göz kamaştırıcı :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba :) Gfc ve G+dan Sawako kuronuma olarak takip ediyorum
    Eyeliner ve ruj çok kullanmadığım için nivea nemlendirici lipstickler vazgeçilmezim:)
    gmailim; bogurtlenrecelimiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. merhabalar, yenilerdenim sevginin kahvesi olarak takipteyim hem blog hemde google + , gelelim en sevdiğim vazgeçilmez makyaj malz. göz kalemi.mail adresi:sevgox45@gmail.com
    Herkese bol şans.,sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  23. Merhaba :)
    GFC ve G+ : gizem aramızda
    blogumda duyurdum: http://gizemin-saksisi.blogspot.com/2014/01/ocak-cekilisleri.html
    Makyaj yaparken eyelinerdan vazgeçemem, bi de bu ara aydınlatıcıdan, yeni yeni kullanıyorum ama pek sevdim :)

    benim de bir çekilişim var, katılırsan çok sevinirim; http://gizemin-saksisi.blogspot.com/2014/01/gizemin-sakssndan-ilk-cekilis-bi-saks.html

    herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  24. slm izleyicinm
    https://plus.google.com/circles/takip-ettiklerim-p693a5a138b27f0ff?hl=tr
    daphnezamani@hotmail.com
    rimelden ve gözaltı kapatıcımdan vazgeçemem :)

    YanıtlaSil
  25. gfc ve g+ dan izel özberk olarak takip ettim
    instagramdanda katıldım
    makyajdan vazgecemediğim en önemli şey rujumm ve rimelim :)
    masall.7092@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Merhabaa :)
    ayşe çotuk adıyla gfc ve google+'dan takip ediyorum.
    Makyaj yaparken vazgeçemediğim ürünlerim rimelim ve fondöten fırçam :)
    ayse_cotuk1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Ben de eksik kalmayayım :)
    Benim favorilerim Collistar maskaram ve Ecotools makyaj fırçası setim.. Ecotools kesinlikle süper kılları asla dökülme yapmıyor.. Ig de takipleşiyoruz zaten :) Hadi hayırlı çekilişler :)

    YanıtlaSil
  28. Merhaba :) aleyna aley olarak takipteyim. İnstagramdamda makyajkoleksiyonu ismiyle paylaştım. Aleynatuz@hotmail.com. Makyajda favorim dudak nemlendiricilerş ve şeffaf maskaralar :)

    YanıtlaSil
  29. merhaba,
    Bol yeni izleyicili bir katılım olur umarım ;)
    şartlar tamam.
    ben,m vaz geçemediğim tek ürün parfümüm. Ja'dore :)

    YanıtlaSil
  30. Kadın ve Kozmetik(seçil h.) olarak GFC, g+ ve Bloglovin'den takip ediyorum.
    Vazgeçemediğim ürün Rimel. Rimel sürmeden hayatta çıkamam.

    Mailim: kadinvekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Merhaba favori ürünlerim The Balm aydınlatıcı,Hot Mama Allık,Max Factor 2000 Calorie kıvrık fırça maskaram :)
    bloğunu siyahbeyaz1512
    bloglovinde http://www.bloglovin.com/izmitlioglu
    twitterda siyahbeyaz1512
    instagramda siyahbeyaz1512 olarak takip ediyorum
    Google + da Handan İzmitlioğlu olarak çevrelerime eklisin
    http://instagram.com/p/iyRC9MIJLT/
    siyahbeyaz1512@mynet.com
    Handan İzmitlioğlu
    sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Merhaba :)
    Dream Glamour adıyla blogdan,
    Selenay K. adıyla da G+ dan takipteyim
    Şu sıralar en sevdiğim ürün ise sanırım Avon super drama maskaram!
    dreamglamour6@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Merhaba :)
    http://ezgikaraoglu.blogspot.com/2014/01/yeni-bir-cekilis-haberiyle-herkese.html şeklinde blogumda duyurdum
    instagramdan = http://instagram.com/evdekilereselam takipteyim
    twitter dan https://twitter.com/Baloncukk_ takipteyim ve hastag i yaptım
    şimdiden bol şanslar bana :D

    YanıtlaSil
  34. öncelikle guzel bir blog tanıdıgıma sevındım. o bir anne olarak takipteyim
    obiranne@yandex.com
    makyaj her kadının ama az ama cok kullandığı sonucta vazgecemediği olduğu için hediyeleriniz oldukça ilgi çekici olmus bol katılım dilerim.

    benim vazgecilmezim pudra(avon-bronz krem pudra), syah göz kalemi ( flor mar) rimel (max factor ve mac)

    YanıtlaSil
  35. merhaba
    gfcde ve g+ta Mürüvvet Tuncal olarak takipteyim.
    vazgeçemedigim nudetude paletim ve the balm allıklarım. Her makyajımda kullanırım.
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. merhaba
    gfc ve g+:Elif Ekici
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    alix avienin gorseldeki paletine bayıldım
    kozmetikte vazgecemedigim urun max factor fondoten ve rimelim
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  37. Merhabalar,
    GFC ve Google+: Kitap Güzellik olarak takip ediyorum.
    Mail adresim: kitapguzellik@gmail.com
    Vazgeçemediğim ürün BB kremim ve Rujum aslında göz kalemini de içerisine alabiliriz. :))

    YanıtlaSil
  38. merhaba kumral28 adıyla hem gfc de hemde google + takipçinim mail adresim feride28@gmail.com vazgeçemedim ürün loreal super liner eylineri feride İsmailoğlu

    YanıtlaSil
  39. merhaba.

    geri döndüğünüz için çok teş.ederim.bloğum yok diye katılamasaydım gerçekten çok üzülecektim çünkü kutuda aklım kalmıştı.

    çekilişi facede paylaştım g+ da izlemedeyim.

    https://www.facebook.com/suzan.dogan.754/posts/10202940281695870

    bloğun takipçisiyim.çok teş.ediyorum ..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. kutuya bayıldım resmen.benim olmalısın diyerek katılıyorum çekilişine..laylaylom olarak izliyorum.herhangi bir sosyal medya hesabım yok malesef.makyajda göz kalemi ve rimel favorim asla vazgeçmem.zaten bunlara ek bi de ruj kullanıyorum başka malzeme sürmüyorum.sevgiler
    laylaylom2014@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Dilan simsek makyaj yaparken renkli farlar çok hoşuma gider ve tabiki fırçalar vazgeçilmezlerimdir :) herkese bol şans dln.smsek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. GFC: limonlu kek
    GOOGLE +: limonlu kek
    0limonlukek0@gmail.com
    Makyaj yaparken en sevdiğim makyaj malzemesi eyeliner :)
    http://happy0neday.blogspot.com/2014/01/guncel-cekilisler.html

    Benimde çekilişim var katılmak isteyenlere :
    http://happy0neday.blogspot.com/2013/12/minik-yeni-yl-cekilisim-herkesi-beklerim.html

    YanıtlaSil
  43. selam
    gfc ve g+ yaşamın kıyısında pelin adıyla izleyicinizim
    bloğumda paylaştım
    ppelin.77@hotmail.com
    gözlerim için rimel ve sürmeden vazgeçemem sanırım

    YanıtlaSil
  44. derin yıldırım dorakamij@gmail.com rimmel london kate moss matte rujları

    YanıtlaSil
  45. Merhaba çekilişin hayırlı olsun. Gözlerime kalem ve rimel sürmekten vazgeçemem herhalde. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  46. merhaba
    rimel ve nüde rujlar vazgeçilmezim benim.
    izleyicinim
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  47. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  48. Merhaba, GFC de takipçindim plusta da ekledim. İnstagramda da katıldım. Hadi hayırlısı.
    betus_806@hotmail.com
    Bu arada makyaj yaparken en çok sevdiğim ürün eyeliner. Onsuz yapamıyorum.

    YanıtlaSil
  49. merhaba bolugunu gfs den ve g+ dan ceylan çınar olrak takıpteyım vazgecemdıgım urun ise göz kalemi ve rimel gerci farsız da olmayabılır ama :))

    cylncnr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. şartlar tamam :) blogdan takipteyim,en değerli parça kendi yaptığın kutu kesinlikle bu arada..ve ben eyelinerden vazgecememmmmm ^^ nazliece.nek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Önceki cevapta mail adresimi yazmayı unutmusum onun yerine bunu yayınlar mısın.
    serap-akel@hotmail.com
    3 ürün var rocket volum express maskaram, ess3nce kaş kitim ve nude tude far paletim. Hayatımın fondotenini hala bulamadım.

    YanıtlaSil
  53. merhaba
    gfcve g+ : nurgül beyaz
    eyeliner sürmeden dışarı çıkamam :) o derece severim yani :)
    nrgl.byz.93@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. gfcden ve g+ dan melike tpf olarak takip ediyorum melikebdr@gmail.com eyeliner ve allık vazgeçilmezlerimm :)

    YanıtlaSil
  55. Şu sıralar favorim, çok severek kullandığım: The Balm Mary-Lou Manizer Highlighter :)
    Google+ ve Gfc'den takipçinim.

    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Merhaba:)
    Çekilişin hayırlı olsun öncelikle:)
    GFC: ezgi ezgi
    Google+: Bahçem Benim
    Essence eyelinerım ve golden rose sexy black maskaram bir de maybelline 210 numaralı rujum vazgeçilmezlerim diyebilirim:)
    Bloguma beklerim ben de
    ezzo_ezgi_90@hotmail.com

    Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  57. hayırlı olsun Canım :)
    GFC ŞTM M olarak
    g+ ŞT M olarak takip ediyorum
    siyah göz kalemim,alt göz diplerime sürüyorum
    shabnammgt@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Merhaba tatlım çekilişin hayırlı olsun :)
    Blogunu uğur böceği adıyla takip ediyorum.
    Google + uğur böceği adıyla çevrelerime ekledim.
    kuzucukkkkkkk@hotmail.com
    sanırım rimelsiz bir makyaj düşünemiyorum benım favorim rimellerim :)

    YanıtlaSil
  59. Göz altı kapatıcım olmadan asla diyenlerdenim.. takipçinizim
    merve ilay ,milaytugrul@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. g+, gfc ve bloglovinde elem burcu akcan adıyla
    twitter da burcu yiğit adıyla takibinizdeyim

    göz farı ve göz kalemi olmazs olmazlarım

    elem burcu akcan

    eltanin06@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. merhaba,
    gfc:a.avcı
    g+ https://plus.google.com/u/0/106892958154642140205/posts
    ayseveavci@gmail.com
    en sevdiğim ürün maskara ve nude tonlarındaki rujlar

    YanıtlaSil
  62. merhaba, gfc de sezgiii adıyla takip ediyorum,bloglovinde takipçinim. http://www.bloglovin.com/sezgizumrutozcan. ayrıca sezgi zümrüt özcan adıyla g+ da takip ediyorum ve g+da paylaştım.
    .face sayfanı sezgi zümrüt özcan olarak beğendim . maybelline the falsies ve maybelline eye liner olamzsa olmaz :)
    sezgi_zumrut@hotmail.com
    herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  63. Merhaba, sayfanızı ve google+ takipteyim ve yarışmanızı da paylaştım :)
    Teşekkürler ...

    Ayrıca en çok kulladığım makjaz malzemesi göz kalemi. :) sabahları işe giderken bir kalem çekmek yetiyor bana ;)

    YanıtlaSil
  64. Merhabalar :) Esra Temel adıyla takipteyim.
    Mascara vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
  65. google+1 den takibe aldım herkese bol şans şans benden yana olsun :):)bu arada yaptıklarınız çok gü<el.. siteyi ana sayfam yaptım herzaman blogdayım öğrenecek çok şey var ..

    YanıtlaSil
  66. mail adresimi yazmayı unuttum ggulsah@gmail.com.

    YanıtlaSil
  67. selam canım,

    izlemeye aldım, blogumda da duyurdum, vazgeçemediğim ürünüm sürme :)))

    http://adsd-msr.blogspot.com/2014/01/ocak-cekilisleri.html
    sevgiler

    YanıtlaSil
  68. GFC ve G+'da Sadiye Kars ismiyle takipteyim. mail adresim sadiye.as@gmail.com

    Favorim ürünüm de sık bulamasam da the balm'ın her şeyi :))))

    YanıtlaSil
  69. Merhaba
    gfc Yasemin D. Kılınç
    G+ da takibe aldım
    https://plus.google.com/u/1/+YaseminDK%C4%B1l%C4%B1n%C3%A7/posts
    çekilişi twitter da duyurdum
    https://twitter.com/YaseminLival/status/421377675064664065
    benim günlük makyajımda markası o kadar önemli değil ama kalem bb krem kapatıcı rimel allık vazgeçilmezlerim:)

    yabulier@gmail.com
    Yasemin D. Kılınç

    YanıtlaSil
  70. zeynep değirmenci olarak iki yerden de izleyicin oldum. Benim en sevdiğim makyaj malzemem pudram :)
    rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  72. merhabalar canım :') hediyelere bayıldım gercekten cok hoş
    gfc: irem eren
    google+: irem eren
    mail: ojeninnirvanasi@hotmail.com
    vazgeçemediğim ürün pudram
    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  73. sinem pehlivan adıyla takipteyim ikisinden de
    mail: blue_girlsinem@hotmail.com
    eye liner olmadan makyaj olmazzz :)

    YanıtlaSil
  74. merhaba :)
    bu sıralar vazgeçilmezim maybelline bb krem :)

    GFC: Buse Diril
    mail: buse.drl@hotmail.com

    bloglovinde Buse Diril adıyla takip ettim.
    http://www.bloglovin.com/busediril

    google + da Buse Diril adıyla takip ettim.
    https://plus.google.com/u/0/103383384914031420953

    YanıtlaSil
  75. turkanarit.1994@gmail.com
    real techniques fırçalarım

    YanıtlaSil
  76. Merhaba.
    Balbocegi ile Kozmetik adı ile gfc ve google+ uzerinden takipcinim.
    Makyaj yaparken eyelinerım olmazsa olmaz. Loreal superliner carbon gloss hem kullanım hem de performans acısından cok harika. Ayrıca Rimmel London jel eyelinerdan da cok memnunum. Hatta tavsiye de ederim :)
    Sansım bol bol olsun :)
    Mail adresim balbocegiilekozmetik@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  77. merhabalar canım herkese bol şans:))
    Ben zaten hem takipçinim hem de izlemeye aldım.
    vazgeçemediğim ürünler rimel ve eyeliner. Rimelde loreal ürünleri,eyeliner da ise karbon siyahı kullanıyorum ama henüz istediğim güzellikte bulamadım. Bana öneride bulunabilirsen sevinirim:))
    mail adresim: cet.emel.yil@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. Blogunu merve koç adıyla izlemeye aldım ve GFC den çevrelere ekledim.
    makyaj yaparken en sevdiğim ürün eyeliner ve bb kremler :)
    Asii_baskentlyy06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. Bloğunu gfc den ve g+ dan Süeda Deboğa adıyla takibe aldım. instagramdan suedadb adıyla takibe aldım. ssuedadbb@gmail.com
    göz makyajını çok seviyorum the balm schwing likit eyelinerı ise favorim, tavsiyemdir. :)

    YanıtlaSil
  80. Merhaba bloğunu izliyorum.
    Gfc:şenay gazoz
    Google'da takibe aldım.
    https://plus.google.com/113956116106306946983/posts
    İnstagramda takip ediyorum ve çekilişi paylaştım.
    http://instagram.com/derindusunen
    senaygazoz@gmail.com
    Vazgeçemdiğim ürün rujum.

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. Merhaba
    blogunuzu gfc den kitap kozmetik
    g+ dan hayat başaran ismiyle takip ediyorum
    blogumda paylaştım.
    http://kozmetikitap.blogspot.com/2014/01/hayata-dairden-dolu-dolu-cekilis.html
    mail adresim kozmetikitap@gmail.com
    bende şu sıralar bir çekiliş yapıyorum. katılırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  83. Merhaba ben de katilmak istiyorum hediyelerin hepsi birbirinden guzel!
    Google+ dan ve gfc'den bayanbakimli olarak takipteyim.
    Mail: bayanbakimli@gmail.com
    Bu aralar olmazsa olmazim dedigim urun Mac pro long wear kapatici!

    YanıtlaSil
  84. merhaba;;;
    GFC :betul adıyla takipteyim
    Bloglovin:betul adıyla takipteyim
    g+: betul adıyla takipteyim
    pudra ve fondetensiz bir makyaj düşünemiyorum
    Mail : betul.gokpekin@gmail.com
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  85. Merhabalar,

    Gfc ve bloglovin'de Nisa I. Olarak takipteyim.

    Favori ürünüm Hervana allığım ve Watsons Magic lip balm :)) çekilişde de var zaten. Çok sevindim :))

    nnisailgaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. gfc ve g+ emsal linda
    bloglovinde emsal sizim ismiyle takipteyimm
    vazgeçilmezim krem allıklar :) ve eyeliner.
    mailim : violet.emsal@gmail.com

    bol şans :)

    YanıtlaSil
  87. Merhabalar.(:
    GFC ve G+ Merve Akgün olarak takip ediyorum
    Vazgeçilmezim maybelline eyeliner ve loreal pudram.:)

    Herkese bol şans diliyorum..

    YanıtlaSil
  88. Selam
    GFC ve G+ Zeynep Tür olarak takipcinizim
    http://www.bloglovin.com/tozpembesayfalar izlemedeyim
    http://tozpembesayfalar.blogspot.com/2013/12/cekilislerrrrr-icin-buraya.html resimli olarak duyurdum
    tur-karacam-zeynep@hotmail.com
    Vazgeçilmezim göz kalemim :)
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  89. selamlar:) vazgecemediğim ürünüm elbette ki rimelim:) ecosmus ismiyle izleyicinim, google+ da ise cevrelerime ekledim Ebru Cosmus olarak:)
    ecosmus@hotmail.com
    herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  90. merhaba Bloglovinden soru melegi kullanici adi ile GFC ve Google+' da Nazli Gurses kullanici adi takibe aldim ve cekilise katiliyorum. Makyaj yaparken en vazgece,edigim urun Loreal Million Lashes Exsess Maskara :)

    YanıtlaSil
  91. merhaba gfc - Pamuk Şeker
    bloglovin Pamuk Şeker Blog olarak takibe aldım.

    blogumda da yayınladım; http://pamuksekerblog.blogspot.com/2014/01/yeni-cekilisler-var.html

    Flormar Smokey Eyes göz kalemim olmadan olmaz

    pamuksekerblog@gmail.com

    Kendime bol şanslar ;))

    YanıtlaSil
  92. Selam G+ GFC ve Twitter'da makyaj prensesi adıyla takipteyim :D
    https://plus.google.com/u/0/109226121424628669655/posts
    https://twitter.com/MakyajPrensesi/status/423094687994372096/photo/1
    En sevdiğim ürünüm MAC allığım :D
    princessmakeover1@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. merhaba nur içten adıyla takıpteyım paylasımlarımı yaptım blog da facebookta twitter sayfada paylaştım yasemin_nur35_@hotmail.com https://twitter.com/cheryll27 https://www.facebook.com/izmir.nurr göz farlarım ve rujumdan vazgecmem

    YanıtlaSil
  94. merhaba gfc ve bloglovinde nimet aliye olarak takipteyim
    https://plus.google.com/u/0/109381103703535422716/posts
    nimetaliye@gmail.com
    en sevdiğim ürün fondöten ve rimel

    YanıtlaSil
  95. Merhaba GFC:cangz
    G+:Emine Kılıç
    http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2014/01/hayata-dair-hosgeldin-2014-cekilisi.html
    En sevdiğim ürün göz kalemi ve rimel.Hatta bazen günlük makyajımın tamamını bile oluşturuyor.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. slm gfc:tugba çiftci
    g+ : https://plus.google.com/u/0/116035308246420560795/posts
    makyajda vazgeçemediğim ürün eyeliner..kuyruklu kuyruklu :))

    tugba çiftci
    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. merabalar:))
    gfc: elif de
    google + da aynı şekilde
    e-mail: elf10_demirci@hotmail.com
    en sevdiğim ürün: göz kalemi :)

    YanıtlaSil
  98. Merhabalar hediyeler harika emeklerinize sağlık.En çok sevdiğim ürünler garnier bb krem ve eyeliner
    Bloğunuzu closelyfashion olarak takibe aldım.
    Google+ da gamze özdemir olarak takibe aldım.
    Çekilişi bloğumda duyurdum:http://closelyfashion.blogspot.com/2014/01/ocak-ay-bloglardan-cekilisler.html
    Mail adresim:closelyfashion@gmail.com
    Şanslı olmayı çok isterim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  99. merhaba,

    GFC'den (..trend Pınar'ı..) ve G+'tan (Zeynep Pınar CEM) ile takipteyim,

    En sevdiğim ve vazgeçemediğim makyaj ürünü de Lancome Hypnose Drama Mascara, denerseniz siz de hak vereceksiniz :)

    sevgiler..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. merhaba
    eceninadresi olarak izliyorum blogu
    g+da da izlemeye başladım
    https://plus.google.com/+eceninadresi/posts
    ecebiroldereci@gmail.com
    ayrıca instagramda da eceninadresi olarak katıldım, sevgiler

    YanıtlaSil
  101. Bloğunuzun ESMANUR adıyla izleyicisi oldum

    G+ da sizi takibe başladım kampanyayı oradada paylaştım https://plus.google.com/u/0/114687968254141229732/posts/PxnHy1FRT2Z

    Facede izleyiciniz oldum

    harika hediyeler inşallah kazanırım

    *********KAMPANYAYI FACEDE DUYURDUM
    https://www.facebook.com/esmanur.nur.3/posts/639350606106227?stream_ref=10
    esmaenes@gmail.com

    ESMANUR

    YanıtlaSil
  102. Merhaba,
    GFC ve Bloglovin de ozlemm
    http://www.bloglovin.com/ozlemm
    Google Plus da Özlem Karataş adıyla takipçinizim.
    Seçtiğiniz ürünleri çok beğendim, hepsi birbirinden güzel:) Makyaj yaparken vazgeçemediğim ürün rimel, çünkü bence göz makyajını etkili ve güzel yapan baş kahraman rimel.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  103. merhabalar
    GFC:seda-tahsin
    G+da takipteyim paylaşımım: https://plus.google.com/u/0/110005598872306989332/posts/8iTaSaC2XwQ
    twitterda paylaşım: https://twitter.com/Seda_Tahsin_Svr/status/423383645273870336
    Blog paylaşımım: http://sedasvr.blogspot.com/2014/01/hayata-dair-hosgeldin-2014-cekilisi.html
    Makyaj yaparken vazgeçilmezim göz kalemi maskaramdır.


    seda sever
    e-mail:seda-tahsin@hotmail.com
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  104. Mutlu yıllar canım..

    Ben mascarasız yapamam...

    reyhanlahersey@gmail.com

    Ben de beklerim çekilişlerime=

    http://reyhanlahersey.blogspot.com/2014/01/annelutfencomdan-tuba-unsaln-bebegi.html

    http://reyhanlahersey.blogspot.com/2013/12/blogumun-4-yas-hediyelerim-varrrrr.html

    YanıtlaSil
  105. Merhaba. Tuğçe Atik dtugceatik@gmail.com adresiyşe gfc ve gooogle+ dan takip ediyorum. instagramdan da katıldım :)) en sevdiğim mayyaj malzemesi Maybelline Dream Satin Liquid Fondöten. Kapatıcılığı ve kıvamı günlük kullanım için mükemmel. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  106. hayırlı olsun :) makyajda vazgeçilmezim sim her zaman kullanamıyorum:(
    GFC.VİLDAN MUTLU

    Facebook sayfamı beğendim:vildan asiltürk mutlu

    Bloglovin'de takip ediyorum

    G+ da takipteyim ve G+da çekilişi paylaştım

    vildan_asil_turk@hotmail.com

    herkeze bol şans:)

    YanıtlaSil
  107. selam
    çekilişin hayırlı olsun
    kelebeks olarak takipteyim G+ da çevrelerime ekledim
    makyajda en en vazgeçilmezim maskara tabiki de :)
    kelebeks95@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  108. Herkese merhabalar blogda acemiyim biraz yeni yeni kesfediyorum herseyi cekilisiniz çok güzel ama ne yalan söyleyeyim kutuya bayıldım bayıldım bayıldım ben tam bir kutu aşığıyım bana büyü bir kutu versinler dünyayı koyarım içine :)) Makyajda vazgecemedigim şey soft farlar ve bb kremlerim herkese bol şans diliyorum instagramda da takipdeyim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresimi yazmayı unutmuşum onu da ekleyeyim burdan beetulozcan@hotmail.com
      Beetulozcan119@gmail.com

      Sil
  109. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim.. sevtap şeyda olarak g+ 'da ekledim
    makyajda vazgeçmediğim ürünler siyah göz kalemi ve rimel.. :)
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  110. merhaba Gfc' den ve Google+'dan Esma Nur Cengiz adıyla takpteyim
    esmanurcengiz_3@hotmail.com
    eyeliner siz makyaja no! :))

    YanıtlaSil
  111. Merhaba takibindeyim
    GFC:undenied
    Google Plus:Zehra A Kaya

    En sevdiğim makyaj ürünüm şu aralar The Balm Nude Tude Palet:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  112. Mrb. benim rujum olmadan asla olmaz sevgiler GFC : Burcin Acarr kralicee06@gmail.com (:

    YanıtlaSil
  113. gfc Damla Nur .ERTEN
    bloglovin damla
    erten_damlanur_1994@hotmail.com
    herkese iyi şanslar
    vazgeçemediğim rimelim ve göz kalemim

    YanıtlaSil
  114. Merhaba :)
    GFC: Gamze Doğan
    google+ dan ekledim Gamze Doğan olarak :)
    bloglovin:gamzedogan
    ben rimel ve kapatıcım olmadan yapamam bunlar vazgeçilmez bende :)
    çekilişte çok güzel bu arada
    dogangamze.93@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. Selamlar. blogunu daha yeni keşfettim,merak edip baktığım yazılarını da severek okudum :)
    Rimel olmadan asla en azından bu... / mehtapblt9@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. Vazgeçemediğim ürün ruj :)

    yasemin Ergeç adıyla hem gfc'de hem plusta takipteyim. yaseminergenc39@gmail.com
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  117. timeofcoffee.35@gmail.com mail adresim
    Cansu blk adıyla plusta ve gfc de one more cup of coffee adıyla takipteyim
    en sevdiğim makyaj ürünüm missha boomer ve bb cream :)

    YanıtlaSil
  118. merhaba makyaj yaparken vazgecemediğim ürün eyeliner:) burcin telli ismiyle takipteyim mailim burcintll@gmail.com

    YanıtlaSil
  119. gfc ve google + dan makyajhanesi olarak takibe aldım
    makyajhanesi@gmail.com
    vazgeçemediğim ürün allık ve rimell :)
    banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  120. google+ gfc: nalan
    nalanyy@gmail.com
    maybeline collor tatto özellikle parmenent taupe rengi, hatta son zamanlarda takıntım üzerine de the balm hot mama allığını far olarak sürüp bejimsi pembemsi tatlı bir renk elde ediyorum.

    YanıtlaSil
  121. merhaba google+ ve gfc de duygu kaya adıyla takipteyim. Mail adresim adamolmakistemiyorum@gmail.com. Makyajda illa kullandığım şey gözaltım için kapatıcı.

    YanıtlaSil
  122. merhaba gfc:baharselin google+ https://plus.google.com/u/0/111349720558243647582/posts
    mail adresim:baharselinn@gmail.com
    vazgeçemediğim ürünler renkli nemlendirici,rimel ve lip gloss

    YanıtlaSil
  123. GFC adım da Şeyma B Kaptan
    kizilcikserbetimm@gmail.com
    Vazgeçemediğim ürün, bella pierre'in mineral toz fondöteni.
    Herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  124. Merhabalar :)
    Gmail: ceyda.yildiz9@gmail.com GFC de Ceyda Yıldız ismiyle izleyicinizim.
    G+ da Ceyda Yıldız ismiyle takipteyim :)
    En sevdiğim ürün her gün severek kullandığım Maybelline Rocket Volum Express maskarası
    herkese öneriyorum.Kirpiklerimi nerdeyse kaşıma kadar değdiriyor ayrıca suyada dayanıklı sadece bu rimeli kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  125. merhaba
    gfc kuzu, bloglovinden ise kendi fikri olarak takipteytim.bence vazgecemeyeceğim şey göz kalemi.
    Mail adresim sbaylanc@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. makyaj yaparken vazgeçemeyeceğim ürün; maskara
    instagram ve blog çekilişine katıldım her iki hesabı da takipledim ve instagramdan fotoğrafı hashtag ile paylaştım :)
    derens96@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. http://aayparcasi.blogspot.com/2014/01/hosgeldin-2014-cekilisi.html http://aayparcasi.blogspot.com/2014/01/hosgeldin-2014-cekilisi.html emre4mart2011@gmail.com makyajhastası blush olarak google+ da paylastım ve takıpteyım face de hakannurdam olarak begendım ve paylastım

    YanıtlaSil
  128. Vazgeçemediğim ürün allık :) Bu ürünleri kazanmak çok çok isterim takipteyim mailim: esra_safhalis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  129. Google+ ve gfc üzerinden takibe başladım :)
    Rimel olmazsa olmazım benim icin :)
    melekkaya.n20@gmail.com mail adresim
    Teşekkürler şimdiden..:)

    YanıtlaSil
  130. şu anda en sevdiğim makyaj malzemem etude house allığım çok güzel içinde ouff u var onla uygulanıo ve utanmış gibi bi pembelik veriyo :) ama en vazgeçilmez ürünüm hangisi diye sorarsanız kesinlikle BB cream benim kullandığım pure beauty ve bayılıyorum :D
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com
    bloglovin:arwenfiliz

    YanıtlaSil
  131. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  132. Merhaba
    Bloğunuzu izliyorum.
    GFC: Nurcan Uyaver
    Twitter ve instagramdan takip ediyorum.
    http://instagram.com/nuyaver
    Google plus'tan takip ediyorum.
    https://plus.google.com/u/0/100254275220647162363/posts
    Makyaj yaparken en sevdiğim ürünler ise Rimel, ruj ve far.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  133. merhaba
    gfc : eceden2011
    g+ yeliz burak
    instagram : ylzbrk34
    en sevdiğim makyaj ürünü rimel ve allık..
    eceden2011@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. Kesinlikle buraya kocaman kocaman şeyler yazabilirim:))))) En sevdiğim değil de en sevdiklerimden bahsetmek istiyorum en azından denediğim şeyleri aktarmış olurum.
    ben bir ay once eczacımız tavsiyesinde bioderma sebium ürünleri kullanmaya başladım eğer yağlı bir cildiniz varsa kesinlikle yüz yıkama jelini almalısınız,şiddetle tavsiye ediyorum,sivilce tarlası olan yüzünü ilk hafta itibariyle sivilcelerimi resmen götürdü.bunun yanında Bioderma Sebium Pore Refiner harika bir makyaj bazı.aslında gözenek küçültücü diyorlar ama makyaj bazı olarak kullanıldığında sonuç mükemmel! onu sürdükten sonra cildimde hafiften lekeler olduğu için al correcteur ürününü kullanıyorum ve lekelerimin hiçbiri görünmüyor.kesinlikle kullanılması gereken bir marka ürünleri.böyle biraz reklam gibi oldu ama konuşmaya başlayınca susamıyorum:D benim şuanlık favori ürünlerim bunlar.:)
    Hediyelerine gelelimm çok cici şeyler geçmişsin kendin gibiii,ahşap kutuya bittim zaten,tek kelimeyle harika! umarım kazanırım doğum günüme az kaldı bana doğum günü hediyesi olur umarııım senin adına:) çok sevinirim.eğer ürünleri merak ettiysen sana daha detaylı bilgi verebilirim mailden bana ulaşabilirsin:) zaten ne varsa yazdım o da ayrı hahaha:D
    Dediklerinin hepsini yaptım hatta instagramda da paylaştım:)
    İnstagram adım bayandudak33
    e mail: cemileisik2@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. merhabalar, inşallaaaaaaaaaaaaaaah ben kazanırım :)
    GFC ve G+ üzerinden Genç Bayan adı ile takipteyim,
    en sevdiğim makyaj ürünü tabiki de eye liner. en sevdiğim eyeliner ise tabiki The balmınkı :p

    gencbayann@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. Merhaba bloğunuzun takipçisiyim
    Mail adresim: xasd16x@hotmail.com
    GFC: Serpil Çetin
    Google + : Serpil Çetin
    Instagram : @ocetins
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/ocetins
    intagramdan da katıldım

    Makyajda vazgeçemediğim ürün fırçalarım fırçalarım ile fazla değil birkaç makyaj malzemesi ile çok güzel sonuçlar elde edebiliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  137. Merhaba bloğunuzun takipçisiyim
    GFC:imzalı
    makyajda vazgeçemediğim far ve kalem
    https://www.facebook.com/nazan.hgk/posts/509917875790668?stream_ref=10
    nazan imzalı
    nazanimzali@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. Merhaba, izleyicinizim: sengulsevda
    g+ da çevrelere ekledim: sengül sevda
    rimelden vazgeçemem heralde :))
    sengulsevda@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  139. Merhabalar :)
    GFC, G+ ve Facebooktan "sosyoperi" kullanıcı adıyla takipteyim.
    blog paylaşımım: http://sosyoperi.blogspot.com.tr/2014/01/aayparcasi-blogda-cekilis-var-son-katlm.html
    sosyoperi@gmail.com iletişim adresim
    sosyoperi.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  140. Merhaba,
    Cyrstalll/Zaman Sözleri adıyla takipteyim.
    Vazgeçemediğim ürün,rimel :)
    Herkese bol şans!
    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  141. Merhaba, ben de geldim :)) çekilişin hayırlı olsun... Rimel ve oje olmazsa olmazlarımdandır cansanattasarim@gmail.com kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  142. Merhaba :) gfc: sbnmkrkrz
    Google+'ta da şebnem karakiraz sanırsam :)
    sebnemkarakiraz@gmail.com
    Vazgeçemediğim ve favori makyaj malzemem kesinlikle Missha perfect cover BB krem 21 numara :)

    YanıtlaSil
  143. merhaba
    gfc ve g+dan Nurcan Ermumcu , bloglovinden nermumcu ve twitterdan nrmmc olarak takipteyim.
    nurcan.ermumcu@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. Merhabalarr
    GFC ve Google+ Merve Akgün olarak takip ediyorum
    En sevdiğim makyaj malzemem lorealin pudrası.:)

    mrvakgn@windowslive.com

    Herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  145. gfc niz kaybolmuş ama takip ediyordum sanırım sizi g+danda takipteyim çünkü :)
    nisamla
    https://plus.google.com/115708907017204624941/posts
    yagmur812@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. merhabalar:) gelincika olarak takibe aldım gelincika aslı..arkadaşlarıma ekledim..gelincika@gmail.com
    En sevdiğim makyaj malzemesi rimeldir. Markasına çok takılmam mesela en son fiyatı uygundu rimmel london diye bişi aldım çok güzle çıktı..
    mutlu haftalar...bana da bol şans.. :)

    YanıtlaSil
  147. merhaba. ysmntz ismiyle gfc de. Yasemin Tuz ismiyle google+ da takipteyim.
    bu aralar vazgeçemediğim ürün avonun 3 kademeli olan rimeli. çok iyi anlaştık kendisiyle :)
    umarım şanslı olurum :)
    yasemin_tuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. merhabaa tuğçe torun ismiyle takipteyim makyajımda vazgecemediğim ürün essence ten aldığım fondeten inş şans bana güler :)
    tugce_torun59@hotmail.com

    YanıtlaSil
  149. merhaba :)
    gfc'de ve google +'da "titania'nın çöplüğü" adıyla takipteyim
    fazla makyaj yapmadığımdan şeffaf rimelim :)

    zatenherseybos@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. Merhaba :) Google+ da Şeyma Ert ile takipteyim.Blogunu da takip ediyorum.
    seymaertass@gmail.com
    Vazgeçemediğim ürün ise lanet olası göz altı sorunumdan dolayı mac pro longwear concealer :D

    YanıtlaSil
  151. Merhabalar makyajda vazgeçilmezim christian dior lipstick :) Google+ Yaprak Yıldız yaprakyilmaz@hotmail.com İg ipekyildz

    YanıtlaSil
  152. selamlar gfc de ve g+ da süslü püslü adıyla takipteyim
    en sevdiğim malzemem rujlarım :))
    bilge-71@hotmail.com
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  153. merhaba
    gfc ve g+ da bakımlı anne ismiyle takibe aldım
    vazgeçemediğim ürün malesef bourjouis kapatıcım.
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  154. merhaba
    gfc,g+ ve bloglovinden İlknur kaymaz olarak takipteyim.
    mail adresim electra_kku@hotmail.com
    vazgeçilmezim far ve ruj
    iyi çekilişler.

    YanıtlaSil
  155. merhaba bloğunu irem inal adıyla izliyorum e-mail:ireminal21@hotmail.com mac powerpoint göz kaleminden vazgeçemem :)

    YanıtlaSil
  156. mac fondotenimden vazgecemem ;-))) fezacam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. merhabalar yaşasın yeni bir çekiliş hep katılıp hüsrana uğrasamda vazgeçemediğim tek şey hayatımda heralde bu çekilişler.

    flormar ın göz altına ve üstüne sürdüğüm beyazlatıcım ve allığım vazgeçilmezim :)

    Herkese bol şanslar, paket içeriği harika.

    YanıtlaSil
  158. merhaba ,

    hediye süper gerçekten mail adresim : nurdan.ince87@gmail.com

    YanıtlaSil
  159. Merhaba tatlım çekilişin hayırlı olsun bizede destek vermek düşer :)
    Bloğunu Nurs Stuudio olarak takibe aldım instagramdan ve g+ dan da Nurgül Özkara olarak takipteyim.
    nurgul.ozkara@gmail.com
    Herkese bol şansss !

    YanıtlaSil
  160. buarada vazgeçemediğim kozmetik ürünüm tabiki rimelim ! Rimmel markasını kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  161. ozlemserdar2006_@hotmail.com loreal true macth fondöten :)

    YanıtlaSil
  162. gfc den ve google+ dan melike tpf olarak takip ediyorum. makyajda allık vazgeçilmezim.

    YanıtlaSil
  163. mail adresimi eklemeyi unuttum melikebdr@gmail.com

    YanıtlaSil
  164. Merhaba
    gfc de g+ da umut sukran olarak izliyorum .
    instgramda @bugdaykepegi olarak takibe aldım ve ordanda katıldım .
    Makyajda vazgeçemediğim ürünüm siyah göz kalemim :)
    Bana Bol şans :)
    Umut Sukran
    sukrankarav@gmail.com

    YanıtlaSil
  165. meraba
    g+ da ve gfc de çiçek kız adıyla takipteyim
    vazgeçemediğim ürünüm rimelim :)
    hazal_71@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. Merhaba,
    GFC'den Vizviz , G+'dan Vizvizdan Esintiler adıyla takibe aldım.
    M.Asam nemlendirici krem vazgeçilmezim.
    Mail adresim: vizvizdanesintiler@gmail.com

    YanıtlaSil
  167. slm şartlar tmmdr zeynep üstün adıyla izleyiciniz oldum.. hediyeleriniz süper şanslı olmak dilegiyle sevgiler..en sevdiğim ve vazgeçemediğim makyaj malzemesi rimel..:)
    https://www.facebook.com/zeynep.ustun.7921/posts/275389095950908?stream_ref=10
    zeynepustun3442@hotmail.com
    zeynep üstün

    YanıtlaSil
  168. Merhaba, saliha keltepe olarak gfc ve g+ da takipteyim
    http://www.bloglovin.com/salihakltp
    makyajda en çok ruj kullanmayı seviyorum :)
    salihakeltepe@gmail.com

    YanıtlaSil
  169. merhabalar
    gfc ve g+da nuray beyaz olarak takipteyim
    en sevdiiğim makyaj malemesi rimel tabiki :)
    nuraybeyaz.91@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. Merhaba,
    Her 2 alanda sihirlimavi adıyla izleyicinim, en sevdiğim makyaj ürünü gARNİER BB Cream.

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  171. Merhaba gfc elif_yldrm35 g+ Elif Yıldırım en sevdiğim makyaj malzemem eyeliner
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  172. ayşe dalçık adıyla takpteyim mail:ayse_dalcik@hotmail.com
    https://twitter.com/AyseDalk/status/431354404562681857

    en sevdiğim ve kullandığım pastel terracota allık ışıltısı ve kalıcığına hayranım

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.