Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Aralık 2014 Salı

1 Konu 2 Yorum | İzledim "Gone Girl"

Merhaba!
İzlerken merakla izlediğim, izlediken sonra ise "nasıl yeaa..." diye söylenip durduğum.
Acaba böyle planlar yapsam sonra Müge Anlı'ya çıkıp hüngür hüngür ağlama numarası yapar mıyım,
diye düşünmeden edemediğim bir film Gone Girl.

Sevgili blogger arkadaşım Ece İnce ile birlikte ortak bir projemiz var.
1 konu 2 yorum adıyla iki blogger filmler, diziler, kozmetik, kendin yap  işlerini
yazacağız, yani bir konu üzerine iki farklı yorum okuyacaksınız.
Ece'nin Gone Girl filmi ile ilgili görüşleri için TIKLAYIN


gone girl

Yönetmenliğini David Fincher'ın, senaryosunu Gillian Flynn'ın yaptığı, başrolde ise 
Ben Affleck, Rosamund Pike, Neil Patrick Harris ♥,Tyler Perry'nin oynadığı filmin 
konusu; Nick ve Amy 5 yıldır evlidir, evliliklerinin yıl dönümünde Amy bir anda ortadan
kaybolur. Polis ve Amy'nin ailesi Amy'i aramaktadır ancak şüpheler Nick'in üzerinde
toplanmaktadır. Nick ise suçsuzluğunu ispatlamaya çalışmaktadar, ancak bu sandığı kadar kolay
olmayacaktır.

Evett konusu böyle, bundan sonra yazılanları filmi izlemeyenler okumasın ,
Küfür yemek istemiyorum! 


gone girl


----Dikkat Spoiler!!!!----

Şöyle güzel film, böyle güzel film, yaza yaza millet bana da izlettiler.
Yoksa katiyen izlemezdim. Bir de David Fincher hatırına izledim gitti.
David abimiz; Seven, Fight Clup gibi kült filmleri yönetmiş, saygıdeğer bir abimiz.
Saygımız sonsuz ama bu film "çok güzel" bir film değil, kimse kusura bakmasın!
Filmin içinden planı, yalanı, dolanı çıkarın geriye sadece evlililik çok boktan dedirten,
evlilik klişeleri ve monotonluğunu anlatan vasat bir film çıkıyor.
Ancak gelin görün ki o deli karı, o deli karının manyaklıkları, Nick'in dangalaklığı filmi izlenir kılmış. En  sevdiğim kısım ise izlerken tahmin ettiğiniz şeyler karşınıza çıkmıyor.
Hani bir film izlesem şöyle kafam dağılsın diyorsanız; Gone Girl'ü izleyebilirsiniz.

gone girl

Herkes sonunu beğenmemiş, ama ben beğendim.
Ne bekliyorsunuz ki, mükemmel son olamazdı, her planda aksaklıklar olur,planlar değişir,
haklı haksızlığa boyun eğer, sesi çıkmaz oturur Nick gibi evinde.
Daha çok ayrıntıyı yazmak istiyorum, ama filmi anlatmak zorunda kalacağım için es geçiyorum.
Amy'nin oyunculuğu on numara, çok beğendim ben bu hatunu, deli deli bakışları var.

Siz Gone Girl'ü izlediniz mi?
Yorumlarınızı bekliyorum!

Takipte kalın!







5 yorum:

  1. içerisindeki mantık hatalarına takılmazsak güzel film. özellikle amerikan medyasına olan giydirmeleri dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medya eleştirisi vardı ama hiç dikkatimi çekmedi zaten bir çok filmde bu tarz bir reaksiyon gördüğümüz için bana farklı gelmedi. Ama evet söylediklerine katılıyorum daha iyi olabilirdi

      Sil
  2. haha ben kitabini okumustum önce hatta sonuna cok sinir olup blog post u yapmistim http://vivamakyaj.blogspot.de/2014/08/gone-girl-psikolojik-gerilim-romani.html :D
    Filminede daha dün baktim ve ayni kitaba uymuslar, ne bir eksik ne bir fazla, bir tek öldürülen adamin annesini göstermemisler okadar. Oyuncu kadin süper gercekten, bende tirstim ondan. Ama filmde kitaptaki gibi cok mantik hatalari var, herseyi kayit altina alan kameralarin görüntüleri nasil silindi örnegin, niye polis dogrudürüst arastirma yapmadi vs ve tabii en vahim karari adam aldi kadinla kalarak, artik bundan sonra kadinin gönlünü hos tutup coraplarini bile ortada birakmasin en iyisi, bu kadin onu cocuk istismarin hatta cocuga cinsel istismarindanda iceri tikar mazallah, adamin boynunu nasil kesti bundan hersey beklenir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen neden kamera görüntüleri yok gerçi kadın onu da ayarladı ama eve girerken kendi istiğiyle girdiği falan.
      FBI masum kız oyununa inandı hemen, burada polise de bir eleştiri vardı bence. Evet o kadından her şey beklenir, manyak hatun :)

      Sil
  3. ya varya resmen sinir krizleri geçirdim izlerken, dün izledim ben de.. Valla pes, hemcinsimin zekasından korktum..
    Evet çok hata var filmde, ama görmezden gelinebilecek hatalar bence.. Kesinlikle sonunda hüsran yaşadım.. böyle bitmemeliydi be Aycanım :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.