Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Aralık 2014 Pazartesi

"Essence Liquid İnk Eyeliner" İncelemesi

Merhaba!
Kimler eyeliner'ı güzel çekmek için 1 saat harcıyor?
"Ben ben ben" dediğinizi duyar gibiyim. 
Bende sizlerdenim, eğer makyajıma özeniyorsam çok dikkat ediyorum eyeliner'ın muntazam
olmasına ama acelem varsa hiç bulaşmıyorum, bir kalem bir rimel yetiyor.
Bu gereksiz ayrıntılardan sonra sizlere çıkmayan eyeliner tanıtacağım, kısmetse ☺

Essence Liquid İnk Eyeliner
Katıldığım bir çekilişten gelen Essense Liquid ink Waterproof (suya dayanıklı) Eyeliner, bugüne kadar gördüğüm, kullandığım en siyah ve suya dayanıklı eyeliner.

Essence Liquid İnk Eyeliner
Genelde kavanozlu jel eyeliner tercih ediyorum, fırça ile daha rahat ettiğim için, likit olan ürünler
bana hep uzak. Yapıları bana çok ıslak geliyor ve kullanamıyorum, kırpışık gözlerime sürdüğümde
her yerime bulaşıyor. Kontrol edemiyorum fırçasını, ama gel gör ki kullandığım Maybelline lasting
drama istediğim siyahlığı vermiyor peki ben ne yapıyorum?
Bu çıkmazlardan nasıl çıkıyorum?

Önce Maybelline lasting drama ile istediğim hattı göz kapağıma çekip daha sonra Essence Liquid ink ile üzerinden geçiyorum. Altta olan Maybelline likit yapının bulaşmasını önlüyor ve bana on numara siyahlık veriyor. 

Essence için söyleyeceğim en önemli özellik; çok kalıcı olması ve çıkmıyor oluşu.
Makyajımı temizlerken fenalık geçiriyorum resmen, çamaşır suyuyla yıkamak istiyorum gözlerimi.
Hamama gitseniz yine çıkmaz bu eyeliner. Keşke yine simsiyah olsaydı da kolay temizlenseydi.
Denizde, havuzda kokoş olurum, makyajımdan vazgeçmem diyorsanız bu ürün tam sizlik.

Essence Liquid İnk Eyeliner
Arada ki fark!

Fiyatını bilmiyorum, yorumlarınızı bekliyorum!


Takipte kalın!


1 yorum:

  1. Birde bunun gratiste waterproff olmayanı var siyah kapaklı onu alabilirsin ben kullandım ayni siyahlıkta ve kolayca cikiyor 👍

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.